Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv marketingové komunikace na spotřební chování
Palátová, Jana ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Nožičková, Jana (oponent)
Cílem diplomové práce je zhodnocení nástrojů komunikačního mixu na příkladu vybrané lékárny a zhodnocení vlivu na spotřební chování jedince. Jako cílový tržní segment při zkoumání nástrojů komunikace jsem si zvolila OTC léčiva, jedná se o sortiment volně prodejných léků, přesněji přípravek Coldrex. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část pojednává o komunikaci a komunikačním mixu, dále o specifikách marketingu ve farmacii, a uvádí přehled důležitých institucí ve farmacii. Praktická část obsahuje analýzu nástrojů komunikačního mixu v lékárně AURA Velká Bíteš, zhodnocení marketingové úspěšnosti a návrh na efektivní komunikační kampaň vybrané lékárny.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.