Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 79 záznamů.  začátekpředchozí59 - 68dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Asfaltové vrstvy s výztužnými sklovláknitými geomřížemi
Sachr, Jiří ; Bohuš,, Štěpán (oponent) ; Dašek, Ondřej (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje používání sklovláknitých geomříží a geokompozitů v konstrukci vozovek. Výztužné prvky jsou vkládány mezi obrusnou a ložní asfaltovou vrstvu. Diplomová práce sumarizuje poznatky spojené s vyztužováním netuhých vozovek za použití skelného vlákna. Zkoumá vliv výztužných sklovláknitých prvků na odolnost asfaltového souvrství vozovky zatíženého dopravním zatížením. Zároveň se zabývá aplikací různého množství spojovacího postřiku a následného chování asfaltového souvrství. V rámci této práce byly prováděny laboratorní zkoušky pevnosti spojení vrstev na jádrových vývrtech a čtyřbodový ohyb na tělesech tvaru trámce.
Využití asfaltových směsí typu RBL
Simkovič, Lukáš ; Hegr, Zdeněk (oponent) ; Hýzl, Petr (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je teoretické seznámení s problematikou „Rich bottom layer“ a v praktické části porovnání parametrů tří asfaltových směsí pro podkladní vrstvy s použitím běžného silničního + modifikovaného asfaltu a modifikovaného pryžovým granulátem. Na těchto směsích jsou provedeny vybrané empirické a funkční laboratorní zkoušky (nízkoteplotní vlastnosti, odolnost vůči únavě, objemové hmotnosti) a moduly tuhosti a výsledky jsou vzájemně porovnány.
Využití pěnoasfaltu v asfaltových směsích
Venclíková, Michaela ; Komenda, Radek (oponent) ; Hýzl, Petr (vedoucí práce)
V této diplomové práci je popsána problematika využití pěnoasfaltu jako pojiva do asfaltových směsí. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretickou a praktickou. V teoretické části diplomové práce bylo cílem zpracovat přehled technologií, které umožňují snížit pracovní teplotu při výrobě a pokládce asfaltových směsí. Cílem praktické části diplomové práce bylo porovnat vybrané empirické a funkční parametry dvou typů asfaltových směsí vyrobených vždy ve dvou variantách, a to s běžným asfaltovým pojivem a s pěnoasfaltovým pojivem. Pozornost byla věnována především tuhostním a nízkoteplotním parametrům.
Asfaltové směsi se zvýšenou odolností vůči vzniku trhlin
Stromecký, Roman ; Šperka, Pavel (oponent) ; Dašek, Ondřej (vedoucí práce)
V rámci bakalářské práce byly navrženy dvě asfaltové směsi, z nichž jedna obsahuje konvenční asfaltové pojivo a druhá asfalt modifikovaný pryžovým granulátem. Cílem práce je srovnat tuhost a únavové charakteristiky těchto dvou směsí dvoubodovou zkouškou ohybem na komolých klínech a zhodnotit vliv přídavku asfaltu modifikovaného pryžovým granulátem do jedné z těchto směsí.
Využití R - materiálu v asfaltových kobercích mastixových
Slavíček, Michal ; Komenda, Radek (oponent) ; Hýzl, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá ověřením návrhu asfaltové směsi typu SMA 11S s R – materiálem získaným z obrusné vrstvy asfaltové směsi typu SMA v množství 30 % a 50 % z celkového objemu směsi. Práce je členěna na dvě části. První část je teoretická a zabývá se problematikou recyklování asfaltových směsí a přidáváním R-materiálu do nich. V rámci druhé, praktické části byly zjištěny vlastnosti vstupních materiálu a navrženy směsi SMA 11S s 30 % a s 50 % R – materiálu. Na navržených směsích byly ověřeny vlastnosti pomocí funkčních zkoušek a porovnány s referenční směsí bez R-materiálu a se směsí s 30 % běžného R-materiálu. V závěru jsou všechny naměřené výsledky shrnuty.
Problematika R - materiálu v asfaltových směsích typu SMA
Motl, Vojtěch ; Coufalíková, Iva (oponent) ; Hýzl, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce řeší problematiku přidávání R – materiálu do obrusných vrstev asfaltových vozovek, konkrétně do vrstvy SMA 11S. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je definován pojem R-materiál, je vysvětleno jeho získávání a následné uplatnění při recyklaci za horka v obalovně. Praktická část se zabývá návrhem směsi s obsahem 30 % R-materiálu, přípravou zkušebních těles, popisem provedených zkoušek a výsledky těchto zkoušek. Výsledky jsou porovnány se směsí SMA 11S bez R-materiálu.
Vliv obsahu pojiva na vlastnosti asfaltové směsi s CRmB
Sychra, Martin ; Frýbort, David (oponent) ; Dašek, Ondřej (vedoucí práce)
V diplomové práci je navržena a vyrobena asfaltová směs BBTM 5 A s asfaltem modifikovaným pryžovým granulátem (CRmB). Na této asfaltové směsi je určen vliv obsahu CRmB na nízkoteplotní vlastnosti, moduly tuhosti a únavu asfaltové směsi BBTM 5 A. Dále byl hodnocen vliv simulace stárnutí asfaltové směsi na změnu nízkoteplotních vlastností.
Využití R-materiálu v krytových vrstvách vozovek
Malá, Markéta ; Komenda, Radek (oponent) ; Hýzl, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší problematiku přidávání R – materiálu do obrusných vrstev asfaltových vozovek, konkrétně do vrstvy SMA 11S. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je popsáno využití R – materiálu při recyklacích vozovek, typy recyklací a způsob řešení této problematiky v České republice, praktická část se zabývá návrhem tří druhů asfaltových směsí s různými přidanými poměry R – materiálu, popisem provedených empirických a funkčních zkoušek na asfaltovém pojivu a navržených asfaltových směsích a výsledky těchto zkoušek.
Problematika tenkovrstvých asfaltových koberců
Kubánek, Ondřej ; Frýbort, David (oponent) ; Hýzl, Petr (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je získání zkušeností s návrhem směsí asfaltového betonu pro velmi tenké vrstvy. Seznámením s vlastnostmi těchto směsí, jako je mezerovitost, odolnost vůči vodě a odolnost vůči trvalým deformacím. Porovnáním zjištěných parametrů s požadavky normy ČSN EN 13108-2 a její národní přílohy.
Porovnání švédského a amerického konceptu návrhu směsí s CRmB
Puda, Adam ; Frýbort, David (oponent) ; Kudrna, Jan (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá porovnáním dvou návrhových konceptů pro výrobu asfaltových směsí s použitím pojiva modifikovaného pryžovým granulátem. Návrhové koncepty pocházejí ze Švédska a USA. V teoretické části jsou stanoveny parametry pro návrhy směsí a zkoušky stanovující jejich charakteristiku. V praktické části jsou zkušební tělesa, vyrobená z navržených směsí, podrobena funkčním zkouškám, jejich cílem je simulovat účinky klimatických a dopravních zatížení. Porovnání zjištěných parametrů bude provedeno v matematických modelech používaných v programu LayEps.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 79 záznamů.   začátekpředchozí59 - 68dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.