Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 569 záznamů.  začátekpředchozí519 - 528dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Výuka algoritmizace na základní škole - aktuální stav
BROMOVÁ, Jana
Cílem této diplomové práce je zmapovat současný stav výuky algoritmizace na základních školách. V teoretické části jsou uvedeny základní informace přibližující danou problematiku - souvislosti výuky algoritmizace a RVP ZV a také základní předpoklady výuky algoritmizace, jako je historické hledisko, cíle, metody a možnosti výuky algoritmizace. Nedílnou součástí je i podpora výuky algoritmizace, do níž jsou zařazeny učebnice věnující se algoritmizaci a programování, programová podpora, projekty a soutěže. Praktickou část tvoří pedagogický výzkum. Tento výzkum se skládá z pěti dílčích výzkumů: A. Kvantitativní výzkum výuky algoritmizace na ZŠ v ČB. B. Přehled mimoškolní výuky algoritmizace v ČB. C. Zmapování celorepublikové výuky algoritmizace na ZŠ. D. Celorepublikový výzkum úspěšnosti v soutěži ?Bobřík informatiky?. E. Zkušenosti učitele s učebnicí.
Pokusy z organické chemie
MIKEŠOVÁ, Petra
{\clq}qOrganická chemie`` je pátou částí internetové video-databáze chemických pokusů. Celkem je v diplomové práci prezentováno třináct pokusů (na internetu od května 2010). Součástí didaktického zpracování jsou video-záznamy, návody a principy úloh. Možnosti využití ve výuce naznačují otázky a úkoly. http://home.zf.jcu.cz/public/departments/kch/didaktika/didaktika.htm
VÝUKA MÍSTNÍHO REGIONU NA 2.STUPNI ZŠ NA PŘÍKLADU HEŘMANOVA MĚSTCE A TŘEMOŠNICE
LOUDOVÁ, Petra
Diplomová práce na téma ?Výuka místního regionu na 2. stupni ZŠ na příkladu Heřmanova Městce a Třemošnice? je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na postavení tohoto tématu ve vzdělávacích oblastech. Důraz je kladen na plnění klíčových kompetencí a některé části práce jsou propojeny s průřezovými tématy. Praktická část shrnuje konkrétní poznatky o způsobech výuky na místních základních školách na základě empirického šetření. Součástí praktické části je vlastní návrh koncepce učiva. Práce je určena především pro učitele základních škol a nižších stupňů gymnázií.
Fyzikální praktikum z elektřiny a magnetismu - tvorba výukového materiálu
DVOŘÁK, Lukáš
Bakalářská práce se zabývá vytvořením nového výukového materiálu pro fyzikální praktika z elektřiny a magnetismu a zlepšení jejich dostupnosti v adekvátní formě. Bakalářská práce obsahuje 10 tematických úloh. Každá úloha se skládá z úvodu se stručným teoretickým popisem fyzikálního jevu s praktickým využitím, seznamu použitých měřících přístrojů a pomůcek a samotné úlohy se zadáním, el. schématy zapojení a tabulek pro záznam naměřených hodnot. Závěrečná část této práce je věnována obecným zásadám měření, vyhodnocování dat, výpočtu a eliminaci chyb při měření. Celá tato část je uzavřena základními pravidly bezpečnosti práce při měření a první pomoci při úrazu el. proudem.
Pokusy z organické chemie
HONSOVÁ, Veronika
"Organická chemie" je pátou částí internetové video-databáze chemických pokusů. Celkem je v diplomové práci prezentováno osm pokusů (na internetu od května 2010). Součástí didaktického zpracování jsou video-záznamy, návody a principy úloh. Možnosti využití ve výuce naznačují otázky a úkoly. http://home.zf.jcu.cz/public/departments/kch/didaktika/didaktika.htm
Možnosti využití vzdělávací nabídky Hvězdárny a planetária České Budějovice v předškolním vzdělávání.
VYŽRALOVÁ, Jana
Cílem práce je nalezení a ověření vhodných metod a forem práce v oblasti přírodovědné výchovy realizované v českobudějovické hvězdárně a planetáriu vzhledem k výuce v mateřské škole. Při použití vhodných didaktických metod je možno astronomií zaujmout i ty nejmenší děti a vštípit jim základní poznatky, na kterých budou moci stavět v dalším procesu vzdělávání.
Pokusy z biochemie.
LEŽEČKOVÁ, Šárka
Pokusy z biochemie jsou pátou částí internetové video-databáze chemických pokusů. Tento oddíl je především určen pro střední školy. Celkem je prezentováno šestnáct pokusů (na internetu od prosince 2010).Součástí didaktického zpracování jsou video-záznamy, návody a principy úloh. Možnosti využití ve výuce naznačují otázky a úkoly. http://home.zf.jcu.cz/public/departments/kch/didaktika/didaktika.htm
Windows Presentation Foundation a kytara
KRAJČOVIČ, Jan
Tato práce se obecně zabývá technologií Windows Presentation Foundation, jež je zaměřena zejména na vytváření aplikací s uživatelsky přívětivým rozhraním, určeným pro operační systémy Windows Vista (a novější). Pomocí technologie WPF vytvořil autor této práce výukový program pro hraní na kytaru, jehož testování na malém vzorku žáků a vyhodnocení dosažených výsledků je hlavní cíl této práce.
Problematika začlenění korfbalu do vyučovacího procesu tělesné výchovy na středních školách v okresu České Budějovice\\
BERNÁ, Kateřina
Diplomová práce je zaměřená na zjištění, jak je korfbal začleněn do vyučovacího procesu na středních školách v okrese České Budějovice. Výzkum byl proveden hlavně pomocí dotazníkové metody a rozhovoru. Experimentálně byla výuka korfbalu vyzkoušena na zvolené škole. Teoretická část obsahuje informace o tomto sportu: popsání a vysvětlení pravidel, herní systém, historii a rozšíření korfbalu po světě, klubové a reprezentační úspěchy. Při výzkumném šetření se zjišťovalo rozšíření sportu v okrese, druhy hřišť na školách. Dále byl zkoumán možný zájem škol o korfbal a příčiny, proč není na jejich školách vyučován, dále hodnocení z různých hledisek a úhlů pohledu, a to jak od žáků tak vyučujících např. zájem o společnou hodinu tělesné výchovy chlapců a dívek a jeho vyhodnocení a efektivita. Výsledky jsou graficky znázorněny a uvedeny v diskusi a závěrečné části práce včetně postřehů samotné autorky.
Virtuální světy
Novák, František ; Pokorný, Pavel (vedoucí práce) ; Kubátová, Jaroslava (oponent)
Cílem bakalářské práce je poukázat na vývoj virtuálních světů. V práci je shrnuta evoluce virtuální reality. Současné virtuální světy jsou porovnávány v základních aspektech, a to sociologii, ekonomii a možnostech vzdělávání. Sociální oblast popisuje interakci ve virtuální reality a její zvláštnosti. Ekonomická oblast se zaměřuje na srovnání ekonomiky reálné a virtuální, včetně jejich ekonomických ukazatelů. Výuková oblast sleduje vědní obory, pro které je využití virtuální reality nejvhodnější. V každé kategorii je sledován Second Life a největší MMORPG současnosti. Dále jsou sledovány možnosti využití virtuální reality pro akademické účely, konkrétně v ekonomickém vzdělávání. Zároveň je vyhodnocena vhodnost používání obecných virtuálních světů jako prostředí pro výuku a specializovaných ekonomických simulátorů jako jejich alternativě.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 569 záznamů.   začátekpředchozí519 - 528dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.