Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 70 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 

Vlčková, Lucie ; Duffková, Jana, (vedoucí práce)

Maleševic, Petra ; Riegel, Karel, (vedoucí práce)

Vašková, Renáta ; Duffková, Jana, (vedoucí práce)
Dynamika a struktura mezilidských vztahů v FbŠ Bohemians
Jarešová, Kristýna ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název práce: Dynamika a struktura mezilidských vztahů v FbŠ Bohemians Cíle práce: Hlavním cílem této práce je zmapovat vztahy a sociální vazby v ženském extraligovém týmu FbŠ Bohemians. Vytvoření profilu jednotlivých hráček, zjistit jak funguje komunikace, zda je zde dostatečná morálka, výskyt nesourodých skupinek a co je případnou příčinou problémů uvnitř týmu. Následné zpracování informací by mělo poskytnout návrh, jak zlepšit situaci v týmu a napomoci tak lepším výsledkům v nejvyšší ženské florbalové soutěži. Metody práce: Hlavní výzkum této práce je proveden pomocí metody kvantitativní, kterou je dotazníkové šetření. Použitou metodou kvalitativní je potom polostrukturovaný rozhovor. Výsledky: Výsledky poukazují na jednoznačný nedostatek komunikace. Taktéž se objevuje problém s nesourodými skupinkami, přestože soudržnost týmu je vysoká. Podařilo se najít 5 hráček, které jsou považovány za neformální vůdce, a trenér by s nimi měl pracovat. Taktéž se objevuje spousta faktorů, které narušují morálku, a do budoucna bude potřeba zapracovat na jejich odstranění. Trenér je v součastné době považován "pouze jako trenér" a pro většinu hráček není jako osobnost zásadní. To značí, že také on by na sobě měl do budoucna zapracovat a změnit svůj přístup. Klíčová slova: sociální role, týmový výkon, florbal,...
Interakce ve škole: vyjednávání žákovských a učitelských rolí
Spalová, Jitka ; Bittnerová, Dana (vedoucí práce) ; Doubek, David (oponent)
4 ABSTRAKT Diplomová práce se zabývá interakcí ve škole, tedy vzájemným působením a ovlivňováním se dvou subjektů (učitele a žáků) v průběhu výchovně vzdělávacího procesu. Jednotliví aktéři interakce zastávají různé sociální role, které si často vyžadují různé způsoby komunikace. V teoretické části je přiblížena metoda školní etnografie. Dále je tato část zaměřena na obecný popis osobnosti učitele, jeho autority a jeho rolí při pedagogické interakci se žáky, a na pedagogickou komunikaci jako nejdůležitější část interakce pedagogické. Empirickou částí je etnografická studie hodin českého jazyka na SŠ v Rokycanech. Jedná se o kvalitativní výzkum, který spočívá v subjektivním popisu zkoumaného prostředí. Zaměřuje se na identifikaci a sledování jednotlivých interakčních žánrů probíhajících při výuce. Je analyzováno, jak si učitelka vyjednává svoji roli, jakou roli vymezuje žákům, jak si vytváří a udržuje autoritu, kdy, proč a jak se žáky komunikuje, ať verbálně, či neverbálně. Rozbor je proveden na základě pořízených videozáznamů jednotlivých hodin, interview s vyučující, její úvahy o žácích, které vyučuje, a úvah žáků o jejich učitelce českého jazyka. KLÍČOVÁ SLOVA: žák, učitel, sociální role, školní etnografie, pedagogická komunikace, autorita učitele

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 70 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.