Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 27 záznamů.  začátekpředchozí21 - 27  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hračka jako didaktická pomůcka pro dítě předškolního věku
ŠPINDLEROVÁ, Andrea
Předkládaná bakalářská práce je zaměřena na dětskou hru a hračku. Herní předmět je zde koncipován jako didaktická pomůcka, která má pomáhat při vývoji dítěte v období jeho předškolního věku. Práce je rozdělena na dvě části - praktickou a teoretickou. V první, teoretické části, najdeme shrnutí základních informací o hračce pro předškolní věk její definici, jakým způsobem se vyvíjela, včetně problematiky těchto herních předmětů pro věkovou kategorii tří až šesti let. Najdeme zde zmíněny funkce a význam hračky pro preprimární sféru vývoje, včetně důležitých aspektů rozvoje osobnosti v předškolním období. V druhé části práce jsou aplikovány shrnuté poznatky o problematice předškolního dítěte a dětské hračky. Je zde rozvinuta metoda a realizace vybraného herního předmětu stavebnice. Celkový postup a realizace tří vybraných stavebnic, určených pro děti ve věkové skupině čtyř až pěti let. Cílem práce je zhotovit takové stavebnice, které budou rozvíjet dětskou imaginaci a prostorové vnímání.
Analýza a návrh komunikační strategie společnosti Mattel Česká republika s.r.o.
Dřevěná, Anna ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Rotterová, Kateřina (oponent)
Cílem mé bakalářské práce je kritické zhodnocení, doporučení změn a návrh komunikační strategie společnosti Mattel v České republice. Nejprve jsem se v první kapitole teoretické části zabývala obecně marketingem. Druhá kapitola je věnována komunikaci a jejím nástrojům. V praktické části se třetí kapitola zabývá historií, aktuální situací na trhu, používanými komunikačními nástroji a pohledem spotřebitelů na společnost Mattel. Čtvrtá kapitola se věnuje budoucímu vývoji a doporučení změn.
Strategická analýza firmy Toy traveling s.r.o.
Peška, Matěj ; Tyll, Ladislav (vedoucí práce) ; Martínez, Felipe (oponent)
Cílem diplomové práce je vytvoření strategické analýzy firmy Toy traveling s. r. o., která podniká ve velmi netradičním odvětví. Jedná se o cestovní kancelář pro hračky či předměty, ke kterým může mít člověk citový vztah. V teoretické části práce jsou popsány postupy a metody uplatňované při tvorbě strategické analýzy. Jedná se mimo jiné o PEST analýzu a Porteruv model pěti konkurenčních sil. Na závěr teoretické části je uveden popis SWOT analýzy a marketingového výzkumu. Metody a postupy popsané v teoretické části jsou poté aplikovány v praktické části, která je doplněna o dotazníkové šetření. Na základě strategické analýzy a dotazníkového šetření jsou uvedeny rady a doporučení pro další rozvoj firmy.
Ochrana spotřebitele na trhu hraček
Niklesová, Eliška ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Šimanovská, Jitka (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou systému ochrany spotřebitele na trhu hraček. Cílem práce je analýza znalostí spotřebitelů v oblasti označování hraček, zmapování informovanosti spotřebitelů, jejich zájmu o tyto informace a zjištění preferencí spotřebitelů během výběru a nákupu hraček v České republice v roce 2012. K naplnění hlavního cíle bakalářské práce byl využit marketingový výzkum. Marketingový výzkum byl proveden pomocí písemného kvantitativního dotazování vybraného vzorku spotřebitelů. Z tohoto výzkumu vyplynulo, že informovanost spotřebitelů v oblasti označování hraček, zacházení s hračkami či v oblasti kontrolních orgánů je dostatečná. Spotřebitelé však nejeví o bližší informace z této problematiky zájem. Mezi nejčastější faktory ovlivňující spotřebitele při výběru a nákupu hraček patří především přání dítěte a cena. Spotřebitelé neznají certifikační značky hraček.
Analýza vybraných značek z programu Česká kvalita (hračky)
TRNKA, Michal
Bakalářská práce se zabývá představením a následnou analýzou vybraných značek z Programu Česká kvalita pro hračky. Program Česká kvalita podporuje prodej kvalitních výrobků a služeb objektivně ověřených třetí nezávislou stranou. Zahrnuje celkem 17 značek kvality, z čehož jsou 2 určeny pro sortiment hraček. Jedná se o značky Bezpečná a kvalitní hračka a Bezpečné hračky. Analýza se opírá o výsledky dotazníkového šetření prováděného u výrobců hraček a správců jednotlivých značek. V závěrečné části jsou formulovány závěry s vymezením silných a slabých stránek daných značek kvality a Programu Česká kvalita s předložením návrhů na zlepšení ve zkoumané oblasti.
Analýza konkurence na regionálním trhu hraček
Červenková, Lenka ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Práce se zabývá analýzou konkurence na regionálním trhu hraček, konkrétně analýzou dvou srovnatelných prodejen situovaných v obchodních domech v centru Prahy. V úvodu své práce uvádím a definuji klíčové pojmy, které hrají zásadní roli při posuzování konkurenceschopnosti (konkurence, konkurenční výhoda, trh hraček, zákazník a jeho specifika). Pro vlastní výzkum jsem zvolila kritéria, která výrazně ovlivňují spokojenost zákazníka při nákupu a předurčují případný budoucí nákup, a uspořádala je do dotazníku. Při hodnocení jsem okomentovala bodové zisky, hledala jsem silné a slabé stránky a navrhla jsem možnosti zlepšení. Celkový bodový zisk jsem použila k porovnání konkurenceschopnosti obou firem. Má práce není jen návodem pro zlepšení sledovaných prodejen a určením jejich konkurenceschopnosti. Dá se využít také jako obecný návod ke zvýšení konkurenceschopnosti jiných prodejen, popřípadě jako výchozí bod pro další návazné práce a výzkumy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 27 záznamů.   začátekpředchozí21 - 27  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.