Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 22 záznamů.  začátekpředchozí21 - 22  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Evropský veřejný ochránce práv
Warchalová, Kamila ; Grmelová, Nicole (vedoucí práce) ; Chvátalová, Iva (oponent)
Cílem bakalářské práce je přiblížit funkci Evropského veřejného ochránce práv popsáním historie vzniku tohoto úřadu a právních základů, vymezujících jeho pravomoci. Dalším bodem je přiblížení jeho vztahu k občanovi Evropské unie a k různým institucím na evropské úrovni. Taktéž se zaměřuje jak na mechanizmus šetření Evropského ombudsmana, tak na vymezení oblastí, kterých se týká a na bližší popis jeho zahájení, průběhu a podmínek nutných pro úspěšné uzavření případu. V závěru práce popisuji jedno konkrétní šetření z vlastní iniciativy Evropského ombudsmana v roce 2011, jako ukázku práce a výsledků této instituce. V práci jsou použité hlavně anglické primární a sekundární zdroje. Základ tvoří smlouvy Evropské unie, výroční správy Evropského veřejného ochránce práv, jeho publikace, různé články na dané téma a jiné internetové zdroje.
Aktivizující metody a techniky učení v českém jazyce na základní škole
KAŠPAROVÁ, Eva
Cílem této diplomové práce je zjištění vlivu využití vybraných aktivizujících metod a technik učení na úroveň slohového projevu žáků základní školy. Teoretická část práce popisuje vybrané aktivizující metody a techniky učení v souvislosti s využitím ve výchovně-vzdělávacím procesu. V praktické části je pak proveden experiment, který ověřuje vliv využití těchto metod na vývoj slohového potenciálu žáků. Pomocí dotazníkového šetření je zkoumána obliba práce s vybranými aktivizujícími metodami a technikami učení ve výuce. Bylo zjištěno, že aktivizující metody facilitují úspěšnost žáků ve slohovém projevu. U experimentální skupiny došlo k statisticky významnému nárůstu v počtu vět a významových větných dvojic.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 22 záznamů.   začátekpředchozí21 - 22  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.