|
Chování spotřebitele
Te, Nina ; Drozen, František (vedoucí práce) ; Šípek, Ladiskav (oponent)
Diplomová práce je zaměřená na analýzu a následnou identifikaci chování spotřebitelů zejména v Ruské Federaci. Práce je členěná do sedmi kapitol, kde první kapitola přibližuje historické aspekty zkoumání chování spotřebitele a uvádí základní trendy chování spotřebitele moderní společnosti. Dále jsou identifikované hlavní faktory, které ovlivňují chování spotřebitelů, a popsané etapy kupního rozhodovacího procesu. Diplomová práce přibližuje koncepce vnímání reklamy a prozkoumává chování spotřebitelů v marketingových systémech. Poslední kapitola je zaměřená na zvláštnosti chování spotřebitelů v Ruské federace. Jsou zde vymezeny typy spotřebitelů, sociální stratifikace ruské společnosti a zvláštnosti vnímání reklamy.
|
|
Procesní analýza
Pospíchalová, Lenka ; Veber, Jaromír (vedoucí práce) ; Řepa, Václav (oponent)
Cílem práce je zanalyzovat a popsat procesy v sektoru výroby reklamy a vyvodit z analýz doporučení pro analyzované firmy, ale i obecné doporučení pro další případně nově vznikající firmy na tomto trhu. Abych pokryla celý trh reklamy, použiji dvě firmy, z technických důvodů nejmenovanou společnost, a společnost Centrum Reklamy s r.o.. V první - teoretické části práce popíši, co je procesní řízení, kdy a jak vzniklo, co jsou procesy a jak se dělí. V druhé -- praktické části bude následovat již analýza procesů a objektů v nejmenované společnosti, později totéž pro společnost Centrum Reklamy. V následující části z těchto analýz vyvodím doporučení pro obě firmy a na závěr i obecná doporučení pro nově vznikající firmy.
|
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |