Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 252 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Porovnání vlivu brandingu originálních a privátních značek na chování spotřebitele
Klašková, Anna
Klašková, A. Porovnání vlivu brandingu originálních a privátních značek na chování spotřebitele. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021. Tato bakalářská práce se zabývá vlivem privátních značek na spotřebitele a jeho nákupním rozhodování. Praktická část práce obsahuje marketingový výzkum, který se zaměřuje na nákupní chování spotřebitelů. Výzkum týkající se vlivu privátních značek na spotřebitele, jakým způsobem a do jaké míry je nákupní proces ovlivněn. Vyhodnocení marketingového výzkumu může posloužit maloobchodním řetězcům, jak nejefektivněji zacílit a získat na svou stranu co nejvíce spotřebitelů.
Spotřebitelské preference při nákupu vína
Stávková, Veronika
Diplomová práce se zabývá spotřebitelskými preferencemi při nákupu vína, a to především identifikací faktorů, které podstatným způsobem ovlivňují spotřebitele při nákupu vína. Cílem bylo navrhnout doporučení pro výrobce a distributory vína z hlediska optimalizace vybraných prvků marketingového mixu. Identifikace faktorů probíhala pomocí dotazníkového šetření. Výsledky výzkumu prokázaly, že nejvíce preferovanými víny na území Jihomoravského kraje jsou tuzemská polosuchá bílá vína nižší cenové kategorie, přičemž nejvíce ovlivňujícími faktory při nákupu vína jsou dřívější zkušenosti kupujících a doporučení od jejich známých. Návrhy a doporučení pro zlepšení vybraných prvků marketingového mixu jsou zpracovány pro výrobce a distributory v závěru práce. Vytvořeno bylo především doporučení na zvýšení podílu nabídky bílých polosuchých vín, dále návrh pro stanovení cen podle nejvíce preferované cenové kategorie, pro rozvoz vín prostřednictvím specializované přepravní společnosti, provádění řízených degustací, využívání soutěží a výstav vín a vytváření dotazníků spokojenosti.
Vliv privátních značek na nákupní chování spotřebitele generace Z
Bagarová, Tereza
Bakalářská práce se zabývá identifikací faktorů, které ovlivňují chování spotřebitele generace Z při nákupu produktů privátních značek. Na základě výsledků dotazníkového šetření a hloubkových rozhovorů jsem zjistila, že nejdůležitějšími faktory jsou cena zboží, především pro domácnosti s nízkým příjmem, kvalita výrobku a také vlastní zkušenost s produktem privátní značky. Pozitivním zjištěním je fakt, že více než 70 % respondentů vnímá kvalitu privátních značek jako srovnatelnou nebo lepší v porovnání se značkami výrobců. Cílem práce bylo vytvoření návrhů a doporučení pro maloobchodní řetězce vedoucí ke zvýšení loajality jejich zákazníků a také k růstu prodeje výrobků privátních značek. Doporučení se týkají například propagace kvality produktů nebo zařazení privátních značek do soutěží a akcí pořádaných obchodním řetězcem.
Akvizičný proces na českom a slovenskom trhu odevného dizajnu
Ďurišová, Katarína
Ďurišová, K. Akvizičný proces na českom a slovenskom trhu odevného dizajnu. Bakalárska práca. Brno: Mendelova univerzita v Brne, 2021. Táto bakalárska práca je zameraná na proces získavania zákazníkov na českom a slovenskom trhu odevného dizajnu. Cieľom práce je formulovať jednotlivé odporúčania pre začínajúcich módnych dizajnérov v otázke získavania nových zákazníkov, ako aj budovania vernosti k dizajnérskej značke. Odporúčania sú určené predovšetkým dizajnérom, ktorí sa chcú profilovať komerčným spôsobom a nemajú s marketingom žiadne skúsenosti. Výskumnými subjektami sú dizajnéri pôsobiaci na českom a slovenskom trhu, ako aj spotrebitelia dizajnérskej, či akejkoľvek inej módy. Kvalitatívny výskum pozostávajúci z dvoch typov hĺbkových rozhovorov (n = 10, n = 8) nasledovaný kvantitatívnym výskumom v podobe dotazníkového šetrenia (n = 215) poskytli kľúčové zistenia pre formuláciu odporúčaní pre dizajnérov. Vyhodnotenie dotazníkov sa realizovalo v programe Statistica 12.
Nákupné správanie mužov na trhu s módou
Káčerová, Natália
Káčerová, N. Nákupní chování mužů na trhu s módou. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020 Diplomová práce se zabývá chováním mužů na trhu s módou, konkrétněji na trhu s oblečením. V práci je zmapované chování mužů při nakupování oblečení, jsou rozebírány rozdíly mezi mužským a ženským chováním na tomto trhu, a také je identifikován typický mužský zákazník na trhu s módou. Následně jsou v práci navrženy doporučení a návrhy pro prodejce módy na základě zjištěných informací z primárního a sekundárního výzkumu. Pro získání podkladů v rámci primárního výzkumu proběhlo dotazníkové šetření a hloubkové rozhovory. Dotazníkového šetření se zúčastnilo 504 respondentů, z toho 162 mužů a 342 žen. Hloubkové rozhovory proběhly s devíti muži. Výsledky výzkumu odhalili oblasti, na které by se měly prodejci zaměřit, pokud chtějí zvýšit komfort a spokojenost mužského zákazníka při nákupu.
Vliv influencer marketingu na nákupní chování generace Z 
Letfusová, Adéla
Letfusová, A., Vliv Influencer marketingu na nákupní chování generace Z, Brno, 2021, Bakalářská práce, Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studii Tato bakalářská práce se zabývá vlivem Influencer marketingu na nákupního chování generace Z. Cílem práce je zjistit, jak generace Z reaguje na podněty influencer marketingu a do jaké míry je ovlivněno jejich nákupní chování.
Identifikace faktorů ovlivňující věrnost zákazníku k maloobchodům s potravinami v ČR.
Skokanová, Irena
Tato bakalářská práce se zabývá identifikací faktorů ovlivňujících věrnost zá-kazníků při nakupování potravin v maloobchodech v České republice. Na zá-kladě dotazníkového šetření identifikuje zákazníky jednotlivých maloobchodů, zjišťuje jejich preference při výběru hlavního nákupního místa a poskytuje stanoviska týkající se jejich věrnosti ke zvoleným maloobchodům. Závěr bakalářské práce přináší shrnutí dosažených výsledků a formuluje náv-rhy na posílení zákaznické věrnosti.
Motivace domácností ke zvýšení úspor energií
Brumovský, Radek
Tato diplomová práce se zabývá chováním spotřebitelů na energetickém trhu, konkrétně spotřebou energií v domácnosti. Zaměřuje se na identifikaci motivačních faktorů, které ovlivňují spotřebitele k větší úspornosti při spotřebě energií a ovlivňující nákupní chování na tomto trhu. Pro identifikaci těchto faktorů a zjištění dalších skutečností z oblasti energetických úspor u členů českých domácností byla využita kombinace kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Velikost vzorku byla pro hloubkové řízené rozhovory 30 hlav domácností a pro dotazníkové šetření 304 různých členů domácností. Na základě výsledků analýz a pomocí dílčích cílů bylo následně dosaženo hlavního cíle, kterým byla formulace marketingových doporučení pro poradenské společnosti, poskytujících klientům energetické poradenství vedoucí k množstevním a finančním úsporám energií zákazníky.
Chování spotřebitelů na trhu lékáren v ČR
Sochorová, Jana
Tato diplomová práce se zabývá chováním spotřebitele na trhu lékáren v ČR. Jejím hlavním cílem je poznat charakteristiky chování spotřebitelů na trhu lékáren v ČR a následně navrhnout marketingová doporučení pro lékárny podnikající nezávisle na některém z existujících řetězců. Práce se zaměřuje na identifikaci faktorů ovliv-ňujících výběr lékárny a faktory působící na spotřebitele při návštěvě lékárny. Cho-vání spotřebitelů na trhu lékáren bylo zkoumáno pomocí dotazníkového šetření (n = 456). Tato data byla zpracována a vyhodnocena s využitím statistického soft-waru Statistica v. 12. Jedno z hlavních zjištění poukazuje na to, jak významnou roli pro spokojenost zákazníků lékárny sehrává personál. Dotazníkové šetření bylo do-plněno kvalitativními rozhovory s pěti majiteli nezávislých lékáren. Marketingová doporučení pro lékárny podnikající nezávisle na některém z existujících řetězců, která by mohla pomoci získat stálou základnu věrných zákazníků, byla formulována na základě vlastních průzkumů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 252 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.