Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Biokompozitní materiály v nábytkářství
Kopecká, Magdaléna
Tato bakalářská práce se zaobírá problematikou využití biomateriálů jako alternativních náhrad neobnovitelných materiálů a surovin pro zajištění budoucí ekologické udržitelnosti. Za referenční biokompozit, jako alternativu k neobnovitelným materiálům, bylo zvoleno houbové mycelium. Jsou popsány základní vlastnosti tohoto biomateriálu, způsob výroby, ale i požadavky na bezpečnost. Dále byly provedeny vybrané zkoušky fyzikálních a mechanických vlastností. Jednalo se o měření vlhkosti, hustoty, bobtnání a stanovení pevnosti v tahu kolmo na rovinu desky. Všechna měření byla prováděna v souladu s ČSN, výsledky měření byly popsány a statisticky ověřeny.
Ergoterapie jako významný aspekt podpory procesu integrace žáka s dětskou mozkovou obrnou
Vojtíšková, Soňa ; Soudná, Kateřina (vedoucí práce) ; Kopecká, Magdalena (oponent)
Název práce: Ergoterapie jako významný aspekt podpory procesu integrace žáka s dětskou mozkovou obrnou Název práce v anglickém jazyce: Ergotherapy as Major Aspect ofSupport for Integration Process ofPupil with Cerebral Palsy Cíle práce: Shrnutí dostupných informací o ucelené rehabilitaci, se zaměřením na ergoterapii a její význam v procesu integrace. Předmětem pozorování byl průběh ergoterapie u žáka s dětskou mozkovou obrnou, konkrétní využití pomůcek, jejich pomoc k vytváření podmínek pro integraci a závěrečné vyhodnocení pozorování. Metoda: Byla provedena metoda pozorování a také metoda testování. Výsledky: Ergoterapeutické postupy a pomůcky přispívají ke stimulaci a aktivaci pohybového aparátu, psychiky, kognitivních funkcí a smyslového vnímání. Napomáhají tak k podpoře integrace žáka s dětskou mozkovou obrnou. Klíčová slova: dětská mozková obrna, ucelená rehabilitace, ergoterapie, integrace, Jedličkův ústav, sebeobsluha
Ergoterapie jako významný aspekt podpory procesu integrace žáka s dětskou mozkovou obrnou
Vojtíšková, Soňa ; Soudná, Kateřina (vedoucí práce) ; Kopecká, Magdalena (oponent)
Název práce: Ergoterapie jako významný aspekt podpory procesu integrace žáka s dětskou mozkovou obrnou Název práce v anglickém jazyce: Ergotherapy as Major Aspect ofSupport for Integration Process ofPupil with Cerebral Palsy Cíle práce: Shrnutí dostupných informací o ucelené rehabilitaci, se zaměřením na ergoterapii a její význam v procesu integrace. Předmětem pozorování byl průběh ergoterapie u žáka s dětskou mozkovou obrnou, konkrétní využití pomůcek, jejich pomoc k vytváření podmínek pro integraci a závěrečné vyhodnocení pozorování. Metoda: Byla provedena metoda pozorování a také metoda testování. Výsledky: Ergoterapeutické postupy a pomůcky přispívají ke stimulaci a aktivaci pohybového aparátu, psychiky, kognitivních funkcí a smyslového vnímání. Napomáhají tak k podpoře integrace žáka s dětskou mozkovou obrnou. Klíčová slova: dětská mozková obrna, ucelená rehabilitace, ergoterapie, integrace, Jedličkův ústav, sebeobsluha
Aplikace modelu CAF na sebehodnocení ZŠ Javorník
Kopecká, Magdalena ; Janoušková, Alena (vedoucí práce) ; Pincová, Eva (oponent)
Diplomová práce se zabývá problémem autoevaluace základní školy. Pro sebehodnocení Základní školy Javorník využívá model CAF, Společný hodnotící rámec pro organizace veřejného sektoru.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.