Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analysis of marketing communication Mattoni in conjunction with RunCzech
Kočan, Anton ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Miláček, Marek (oponent)
Tato diplomová práce zpracovává a navrhuje marketingové komunikační aktivity projektu Mattoni Freerun. Jednotlivé aktivity, které jsou v projektu použity jsou taktéž doplněné o návrhy a zlepšení, kterými se vedení může při komunikaci myšlenky projektu inspirovat. Hlavní myšlenkou projektu Mattoni Freerun je aktivovat běžce společně se značkou, kde cílem je spojit běh a vodu značky Mattoni v jedno neoddělitelné společenství, které bude vnímáno mezi běžci a bude v jejich mysli dlouhodobě přetrvávat. Projekt Mattoni Freerun se bude snažit poukázat prostřednictvím vybraných aktivit na vzájemnou až přímo nedílnou spojitost mezi během a vodou v každodenním aktivním, ale i běžném životě lidí. Hlavní podstatou projektu Mattoni Freerun je po dobu své existence ve spolupráci s partnery (RunCzech, Addidas) a vybranými lidmi, takzvanými "ambasadory", vytvořit běžeckou komunitu, která bude šířit danou myšlenku mezi sebe a širokou veřejnost.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.