|
Nástroj
Dobeš, Lukáš ; Novotný, Roman (oponent) ; Kijonka, Lukáš (vedoucí práce)
Návrh decentralizovaného studijního programu paralelního ke studiu designu na FAVU VUT v Brně. Všechny lidmi navržené systémy jsou podrobitelné penetračnímu testu komunitně přínosného hackingu, školní systémy nevyjímaje. Testování hranice zpřístupňuje současné meta: nejlepší strategii, kterou lze v takovém systému aktuálně hrát a současně vizualizuje místa k opravě systému. Co je současné meta v grafickodesignerském vzdělávání? Jakou infrastrukturu pohybu v novém prostoru je nutné postavit a v jakém indexu se aktuálně můžeme pohybovat?
|
| |
|
Digital Public Services
Dobeš, Lukáš ; Fincato, MA André (oponent) ; Kubíková, Zuzana (vedoucí práce)
Diplomová práce spolurozvíjí Digital Public Services – skupinu s plochou hierarchií a její produkty, služby, nástroje a metody, které se odehrávají především v oblasti organizačního designu. Vedle konkrétní práce shrnuje postupný vývoj protokolů kolektivního řízení a jeho kontext. Spíše než obsáhlý popis jak se rozhodovat přibližuje společnou souhru členů a společné hodnoty, mezi které patří například odmítnutí originality a soutěže, autorství a autority.
|
|
Digital Public Services
Dobeš, Lukáš ; Fincato, MA André (oponent) ; Kubíková, Zuzana (vedoucí práce)
Diplomová práce spolurozvíjí Digital Public Services – skupinu s plochou hierarchií a její produkty, služby, nástroje a metody, které se odehrávají především v oblasti organizačního designu. Vedle konkrétní práce shrnuje postupný vývoj protokolů kolektivního řízení a jeho kontext. Spíše než obsáhlý popis jak se rozhodovat přibližuje společnou souhru členů a společné hodnoty, mezi které patří například odmítnutí originality a soutěže, autorství a autority.
|
|
Nástroj
Dobeš, Lukáš ; Novotný, Roman (oponent) ; Kijonka, Lukáš (vedoucí práce)
Návrh decentralizovaného studijního programu paralelního ke studiu designu na FAVU VUT v Brně. Všechny lidmi navržené systémy jsou podrobitelné penetračnímu testu komunitně přínosného hackingu, školní systémy nevyjímaje. Testování hranice zpřístupňuje současné meta: nejlepší strategii, kterou lze v takovém systému aktuálně hrát a současně vizualizuje místa k opravě systému. Co je současné meta v grafickodesignerském vzdělávání? Jakou infrastrukturu pohybu v novém prostoru je nutné postavit a v jakém indexu se aktuálně můžeme pohybovat?
|
| |