Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 78 záznamů.  začátekpředchozí78 - 78  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Model metrik servisního centra a jeho ověření s využitím nástrojů business intelligence
Kříž, Petr ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Maryška, Miloš (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou strategického řízení a měření výkonnosti podniku. Cílem této práce je navrhnout systém pro podporu strategického řízení servisní organizace a následně se ho pokusit aplikovat v podmínkách konkrétní servisní organizace. K tomuto účelu byl využit model strategického řízení založený na Balanced Scorecard, z něhož vychází vytvořený model metrik a strategické mapy servisní organizace. První část diplomové práce se zaměřuje na vytvoření teoretického rámce, tedy pojednává o metodice Balanced Scorecard, nástrojích Business Intelligence a souhrnném konceptu Corporate Performance Management. Druhá část se pak zaměřuje na aplikovatelnost teoretického rámce v podmínkách servisu. Toho je dosaženo implementací několika vybraných metrik z navrhnutého modelu za využití nástrojů Business Intelligence. Výstupem této části je model metrik ve formě strategické mapy a manažerské reporty, znázorněné ve formě grafů a tabulek, umožňující sledování plnění strategických cílů skrze vybrané metriky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 78 záznamů.   začátekpředchozí78 - 78  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.