Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 60 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Mathematical model verification for flight simulator
Kminiaková, Tatiana ; Zikmund, Pavel (oponent) ; Sklenář, Filip (vedoucí práce)
The diploma thesis deals with the flight test program which is necessary to obtain the required data for EASA/FAA flight simulator certification. Flight tests are focused on flight performance and characteristics. Required regulations are selected and described. To verify the simulator model and certification parameters a flight test program was created. The flight test program is composed of flight and ground tests. In the final part of the thesis, the flight test evaluation procedure is shown. Each test contains the final valuation or recommendation for simulator model modification.
Porovnání účinností řízení přesného přibližování letadla na přistání pomocí tradičních navigačních systémů s účinností navedení podle LADGPS
Válek, David ; Sklenář, Filip (oponent) ; Vosecký, Slavomír (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o možnostech využití technologií a prostředků satelitní navigace v civilní letecké dopravě, se zaměřením na přesné přístrojové přiblížení dopravních letounů. V práci jsou popsány tradiční systémy pro navádění letounů v konečné fázi letu, jejich vlastnosti, principy činnosti, výhody i nevýhody. Stejně tak je popsána technologie satelitní navigace i její subsystémy, které přispívají ke zvýšení přesnosti a bezpečnosti těchto naváděcích prostředků. Analýzou vlastností a účinností všech zařízení bylo dosaženo závěru, kterým by se mohla naváděcí technologie v budoucnu ubírat.
Vyhodnocování úrovně stresu pilota při přistání s využitím nositelné elektroniky
Muschalik, David ; Sklenář, Filip (oponent) ; Šplíchal, Miroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na možnosti objektivního měření stresu. Jsou v ní volené parametry, které jsou vhodné pro měření běžně dostupnou nositelnou elektronikou. Stanovuje metodiku měření stresu těmito zařízeními, kterou následně ověřuje experimentem se studenty leteckých škol. Slouží jako proof of concept pro podobná měření při dalších výzkumech, nebo v leteckých školách.
Design for building an electric drive into a Orlican VSO-10 Gradient glider
Vančo, Miroslav ; Juračka, Jaroslav (oponent) ; Sklenář, Filip (vedoucí práce)
This diploma thesis deals with the design of building electric propulsion (FES) into an Orličan VSO-10 Gradient glider. The introduction is focused on problem statement with main challenges of building electric propulsion into gliders. The research section is devoted to current situation on the market of gliders with overview of the propulsion systems and their basic parameters. The most appropriate configuration of the propulsion system is selected, based on performance calculations, regulations, and requirements. For final configuration, installation into the glider construction is designed, with respect to actual regulations. In the last part, cost of propulsion and installation is calculated.
Plánování optimálních VFR tratí z České republiky do Belgického království
Steinhauser, Filip ; Procházková, Hana (oponent) ; Sklenář, Filip (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je vytvořit pozemní přípravu pro navrženou VFR trať z letiště Brno Tuřany (LKTB) do Belgického království na letiště Oostende (EBOS) pro tři typy letounů, kterými jsou Cessna C-172 SP, Piper PA-28-181 Archer II a Tecnam P-2002 JF. V první části jsou rozebrány požadavky kladené na pilota a představení letounů. Další část práce obsahuje výpočet hmotnosti a vyvážení, výpočet výkonnosti a návrh tratě. Na závěr je uvedena cenová kalkulace celého letu.
Problematika vlétnutí do IMC během letu VFR
Kocman, Daniel ; Imriš, Pavel (oponent) ; Sklenář, Filip (vedoucí práce)
Tato práce řeší problematiku vlétnutí do nestandartních podmínek letu podle přístrojů (IMC) v průběhu letů podle pravidel za viditelnosti (VFR) pro piloty, kteří nemají zkušenosti s létáním podle přístrojů. Cílem je změřit základní údaje simulovaného letu, rychlost, výšku a kurz a následně vyhodnotit, jestli by bylo provedení letu bezpečné. Na základě zpracovaných dat autor činí doporučení.
Možnosti snížení množství paliva potřebného pro pojíždění
Benko, Marek ; Kružlicová, Alžbeta (oponent) ; Sklenář, Filip (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá zhodnocením možné kombinace systému elektrického pojíždění jak se současnými, tak s budoucími letouny konceptu MEA. Po teoretickém úvodu následuje analýza časů pojíždění se zaměřením na ovlivňující faktory a negativní dopady. Dále jsou představeny způsoby, jak dopady pojíždění minimalizovat, přičemž největší důraz je kladen na elektrické systémy pojíždění. Následuje popis konceptu MEA a poté již praktická část s návrhem systému ET pro čtyři různé letouny. Pro každý ze zvolených letounů jsou určeny potřebné výkony, zhodnoceny různé možnosti, jak tento výkon na palubě letounu zajistit a v neposlední řadě zváženy potenciální úspory a přínosy zmíněného řešení.
Methods, inspection and maintenance procedures of airport operating areas
Petrovič, Juraj ; Sklenář, Filip (oponent) ; Chlebek, Jiří (vedoucí práce)
The present final thesis is dealing with the analysis of the operating surface types and the methods used in the monitoring and maintenance of airport operating areas. The introduction of the thesis consists of the presentation of the operating areas and types of surfaces used at the airport. The following chapters are focused on typical pavement surface defects, and their monitoring and maintenance methods. The last part is aimed at comparing the maintenance programs of the Prague airport and of the Ostrava airport resulting in designing of an optimal control system of the operating areas.
Analýza vhodného letadla pro hašení lesních požárů v ČR
Kejval, Ondřej ; Juračka, Jaroslav (oponent) ; Sklenář, Filip (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je vytvořit přehled letadel využívaných ve světě pro hašení a s ohledem na charakter České republiky vybrat vhodný typ letadla pro hašení lesních požárů na našem území. Práce zahrnuje srovnání efektivity nasazení letounů a vrtulníků, přehled počtu lesních požárů a počtu nasazení letecké techniky při hašení požárů v České republice a požadavky na pilotní kvalifikace potřebné k vykonávání leteckého hašení.
Analýza možných postupů pro získání kvalifikace ATPL
Novotný, Jakub ; Imriš, Pavel (oponent) ; Sklenář, Filip (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá různými postupy pro získání kvalifikace ATPL a má sloužit jako podpora při volbě výcvikové cesty pro začínající piloty. Zvláštní důraz je kladen na možné způsoby time buildingu a finanční náročnost jednotlivých výcvikových cest.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 60 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.