Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 23 záznamů.  začátekpředchozí21 - 23  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Metody, prostředky a specifika reinženýringu procesů ve veřejné správě
Sedláček, Lukáš ; Řepa, Václav (vedoucí práce) ; Prokop, Jan (oponent)
Tato práce se snaží pomocí vytěžení relevantních pramenů obsahujících aktuální fakta nastínit prostředky, které se dají využít pro zvýšení efektivnosti veřejné správy. Zároveň se snaží nastínit specifika jejího reinženýringu a zmiňuje i některé metody, metodiky a standardy, použitelných pro účely transformace veřejné správy. Práce obsahuje seznam výzev a úkolů, před kterými problematika transformace veřejné správy v současné době stojí a také přehled nejvýznamnějších současných přístupů uplatňovaných při transformování veřejné správy. Dokumentuje tak stav reinženýringu veřejné správy u nás i v zahraničí (konkrétně v Evropě a ve Spojených státech). Jeden z úkolů uvedené problematiky zmíněných v této práci se pokouší řešit za pomoci teorií sociální a kulturní antropologie vytvořením rámcového modelu, zobrazujícího způsob utváření sociálního kapitálu mezi občany. Ten u klientů veřejné správy působí na vytváření snah o změnu formy a kvality služeb poskytovaných veřejným sektorem a je jednou z nutných podmínek pro vytvoření nové formy veřejné správy plně využívající možnosti současné informační společnosti.
Corporate identity a corporate image značky PRIM
Janečková, Barbora ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Prokop, Jan (oponent)
Diplomová práce na téma Corporate identity a corporate image značky PRIM se zabývá analýzou současné pozice značky PRIM na trhu náramkových hodinek v ČR se zaměřením na prvky její firemní identity a strategii jejího řízení. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá definicí pojmů firemní identita, firemní image, otázkou strategického plánování a strategického řízení značky. Praktická část obsahuje představení firmy ELTON, rozbor českého trhu hodinek včetně popisu českého zákazníka. Důkladně se pak zabývá hodnocením jednotlivých prvků firemní identity značky PRIM a strategií jejího řízení. Závěr práce je věnován souhrnu mých vlastních návrhů na zlepšení současné strategie značky a zamyšlení se nad možnostmi její expanze na zahraniční trh.
Procesní řízení organizací
Prokop, Jan ; Řepa, Václav (vedoucí práce) ; Drótos, György (oponent)
Hlavním cílem práce je zmapovat metodiky procesního řízení a porovnat je podle různých kritérií. Nedílnou součástí této práce je průzkum stavu procesního řízení v ČR, Maďarsku a na Slovensku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 23 záznamů.   začátekpředchozí21 - 23  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.