Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  předchozí11 - 13  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Minulost, současnost a budoucnost korpusu DIALOG
Kaderka, Petr ; Havlík, Martin ; Svobodová, Zdeňka ; Peterek, Nino ; Havlová, Eva K. ; Klímová, Jana ; Kubáčková, Patricie
Korpus DIALOG je speciální korpus mluvené češtiny, v němž jsou shromažďovány audiovizuální nahrávky a přepisy televizních diskusních pořadů. Pracovní verze korpusu obsahuje více než 2 mil. textových slov. Článek se zabývá historií korpusu, popisuje jeho současný stav a věnuje se také výhledům do budoucnosti. Součástí článku je komentovaný přehled studií (témat a hlavních výsledků), které byly vytvořeny s využitím dat z korpusu DIALOG za celou jeho existenci.
Nástroje prohlubování věrnosti zákazníka v oblasti bankovních služeb.
Svobodová, Zdeňka ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Vostrý, Jaromír (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá loajalitou a nástroji jejího prohlubování. Práce poskytuje teoretické zaštítění tématiky a nastiňuje podstatu věrnosti zákazníka pro následné navržení nástrojů jejího budování. V úvodu je pojem loajality podpořen základními fakty marketingové teorie, např. marketingová komunikace, marketingový mix a značka. Práce pokračuje podstatou loajality, aspekty loajality, jejími hnacími sílami, možnostmi měření spokojenosti a věrnosti a efekty loajality se zaměřením na sektor bankovnictví. Dále je v této části definován sektor bankovnictví, specifika bankovního produktu a trendy vývoje oblasti bankovních služeb. Částečně je zohledněn i vliv současné hospdářské krize na loajalitu zákazníka. Praktická část je zaměřena na vysvětlení a praktické příklady jednotlivých nástrojů prohlubování věrnosti zákazníka bankovních institucí jak v České republice tak v zahraničí. Nástroje jsou rozčleněny podle prvků marketingového mixu a to dle převažujících vlastnostní odpovídající tomuto prvku. Následují podněty k návrhu nového věrnostního programu. Práce vytyčuje 3 možné cesty vývoje budování věrnosti zákazníka, a to zaměření na jednoduchý program podobající se spíše podpoře prodeje, komplexní program budující skutečnou věrnost zákazníka a zaměření na měkké prvky, tzn. především na kvalitu obsluhy a příjemné prostředí. V závěru je podáno doporučení dalšího vývoje budování věrnosti zákazníka České spořitelně.
Využití věrnostních systémů pro podporu prodeje
Svobodová, Zdeňka ; Bursíková, Marcela (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Práce se zabývá loajalitou a jejím postavením v dnešní společnosti. V teoretické části jsou zdůrazněny hlavní zlomové okamžiky ve vývoji loajality a vymezení jednotlivých druhů loajalitních programů. Praktická část je zaměřena na deskripci věrnostního programu České spořitelny ? Bonus program. Následuje průzkum mezi členy tohoto programu a jejich následná segmentace do několika segmentů, dle kterých jsou pak navržena jednotlivá doporučení pro zlepšení programu. [cs]

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   předchozí11 - 13  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.