Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 218 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Způsoby řízení rizika v rámci testovacího prostředí bankovní instituce
Mádl, Jiří ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Mandera, Petr (oponent)
V předložené bakalářské práci se zaměřuji na způsoby řízení rizik v rámci testovacího prostředí hypotetické bankovní instituce. Součástí řízení rizik je datová anonymizace a vytvoření testovacího prostředí, jehož cílem je nabídnout co nejvěrnější kopii produkčního prostřední. V teoretické části práce se věnuji teorii datové anonymizace, legislativnímu rámci České republiky a Evropské unie, teorii testování a definuji teoretické produkční prostředí hypotetické bankovní instituce, které vychází z reálného prostředí společnosti ČSOB Leasing a.s.. Následně navrhuji a analyzuji možná řešení vytvoření testovacího prostředí. Cílem této analýzy je volba nejvhodnějšího způsobu tvorby testovacího prostředí, který v praktické části aplikuji na hypotetické prostředí. Praktická část práce se věnuje také governance navrhovaného procesu.
Zavedení 3D tiskárny do malého podniku
Kodejšová, Jana ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Novotný, Ota (oponent)
Tato práce se zabývá zavedením 3D tiskárny do malého podniku. Teoretická část se zabývá technologií 3D tisku, typy 3D tiskáren, dále zde jsou uvedeny základní materiály vhodné pro 3D tisk. Praktická část se věnuje pořízení 3D tiskárny do podniku, který se zabývá ser-visem a prodejem jízdních kol a dalších cyklistických potřeb. Zde jsou kromě výběru nej-vhodnější 3D tiskárny pro tento podnik také uvedeny příklady konkrétních dílů, které by si tento podnik pro svou potřebu mohl vytisknout. Celá práce je zakončena zhodnocením in-vestice do 3D tiskárny, zdali se pořízení tomuto konkrétnímu podniku vyplatí.
Stahování smluv z registru smluv
Kříha, Jakub ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Šperková, Lucie (oponent)
Tématem této bakalářské práce je vývoj skriptu pro stahování a filtrování záznamů z veřejného registru smluv Ministerstva vnitra České republiky. Tato práce vznikla v rámci tvorby projektu ceníku ICT prací pro státní instituce. Mezi cíle mé práce patří představení projektu ceníku, návrh fungování stahovacího skriptu, vytvoření skriptu, popsání navazujících postupů zpracování dat, vyzkoušení skriptu ve dvou různých programovacích jazycích a nasazení skriptu v ostrém provozu. Má práce přispívá k řešení projektu ceníku ICT prací, který je důležitý například pro hodnocení nabídek veřejných zakázek.
Návrh IS/ICT řešení pro podporu administrativních činností v ordinaci praktického lékaře
Štorek, Filip ; Potančok, Martin (vedoucí práce) ; Bruckner, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku využití informačních systémů v ordinacích praktických lékařů. Cílem práce je na základě provedené analýzy navrhnout IS/ICT řešení pro podporu administrativních činností v ordinacích praktických lékařů. Úvodní část práce obsahuje analýzu v oblasti legislativy, uvádí závěry vzniklé z konzultací s praktickým lékařem a popisuje stav stávajících ambulantních informačních systémů včetně obecných předpokladů souvisejících s ovládáním informačních systémů. Stěžejní druhá část se již věnuje samotnému návrhu IS/ICT řešení ve formě funkcionality pro pokrytí vybraných administrativních činností a jeho následné verifikaci. Práce se zaměřuje především na takové činnosti, které podle zákona zahrnují evidenční nebo oznamovací povinnost. Přínos práce spočívá v autorském návrhu vlastního IS/ICT řešení a také ve shrnutí dostupných zdrojů a osobních zkušeností praktických lékařů.
Přínosy a Výzvy Použití Podnikové Architektury v Organizacích
Mansurova, Dinara ; Šebesta, Michal (vedoucí práce) ; Bruckner, Tomáš (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá zkoumáním přínosů a možných výzev při použití Podnikové Architektury (PA) v organizacích. Hlavním cílem této práce je kritická analýza potenciálního využití procesu PA ve vybraném reálném podniku. Analýza je provedena metodou zkoumání přínosů a výzev spojených s použitím PA, což vede k výsledkům ve formě doporučení nezbytných pro efektivní řízení podniku. Na začátku seznamuje táto práce čtenáře s pojmem PA a vysvětluje jeho hlavní koncepty a principy. Pak autor této práce diskutuje o typických scénářích využití a důvodech, které nutí firmy k zavedení PA. Autor také identifikuje a klasifikuje přínosy a výzvy, jak jsou uvedené v odborné literatuře z oblasti PA. Získané výsledky jsou dále porovnávané s případem praktického využití PA v rámci vybrané organizace. Autor se pokouší aplikovat PA v dané organizaci tím, že modeluje současný stav struktury organizace (as-is) a navrhuje možné architektonické řešení (solution architectures). Hlavním přínosem tohoto pokusu je poskytnutí kritické analýzy použití PA v rámci dané organizace a identifikace přidaných hodnot a výzev PA. Nálezy objevené během experimentálního pokusu jsou pak shrnuty ve formě doporučení pro budoucí rozvoj informačních systémů v dané organizaci.
Analýza stavu Disaster Recovery Managementu v konkrétní firmě, rozbor incidentů a návrh opatření
Novák, Martin ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Žalčík, Hynek (oponent)
Práce je zaměřena na problematiku Business Continuity Managementu (Řízení kontinuity činností organizace) a Disaster Recovery Managementu (Řízení obnovy po výpadku) v kontextu malých a středních podniků poskytujících či využívajících cloudové IT služby. Cílem práce je provést teoretickou rešerši BCM a DRM ve výše uvedeném kontextu a na jejím základě analyzovat situaci v konkrétní firmě, včetně rozboru konkrétních incidentů vzniklých v této firmě, reakcí na ně a způsobu jejich reportování. Výstupem analýzy je identifikace slabých míst a potenciálů jejich zlepšení. Nejzávažnější slabinou je zjištění, že BCM ani DRM není ve firmě implementováno. Na závěr jsou v práci navrženy opatření ke zlepšení stavu BCM a DRM v dané firmě, a to jak navržením rámcových cílů a postupů, tak navržením konkrétních politik, plánů a schémat reakcí. Konkrétně jde o politiky upravující kategorizaci incidentů, varování a komunikaci, hlášení incidentů a provádění údržby.
Elektronické volby a jejich implementace ve Straně svobodných občanů
Štross, Pavel ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Pavlíčková, Jarmila (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou a implementací elektronických voleb ve Straně svobodných občanů. Jejím obsahem je rešeršní část a praktická část. Rešeršní část se zabývá volbami a řešeními elektronických voleb, zatímco praktická část analýzou a implementací elektronických voleb ve Straně svobodných občanů. Prvním cílem je poskytnout znalosti, které je nutné použít pro praktickou část práce. A to průzkumem této problematiky a zároveň již realizovaných řešení elektronických voleb ve světě. Druhým cílem je připravit funkční implementaci elektronických voleb ve Straně svobodných občanů. Pro splnění tohoto cíle je provedena analýza a návrh řešení implementace. Přínos autora v této diplomové práci spočívá v naplnění stanovených cílů. Při zpracování práce je proveden výzkum problematiky voleb a elektronických voleb. Po získání těchto znalostí je autorem provedena analýza, návrh řešení implementace a implementace elektronických voleb ve Straně svobodných občanů.
Aplikace SEO technik pro marketing
Knapovský, Martin ; Řepa, Václav (vedoucí práce) ; Bruckner, Tomáš (oponent)
Cílem této diplomové práce je detailně popsat aktuální způsoby optimalizace webových stránek pro vyhledávače (SEO) a ukázat jejich aplikaci v širší marketingové strategii italské restaurace La Casa Degli Amici. Text předkládá důkazy o důležitosti SEO pro marketing a lze ho využít jako předlohu k optimalizaci vlastních webových stránek. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí - části teoretické a praktické. Teoretická část vysvětluje koncepty použité při návrhu a implementaci v praktické části. V teoretické části se na vyhledávání díváme skrze 3 subjekty - vyhledávač, uživatele a SEO, které představuje tvorbu webových stránek a jejich optimalizaci. Je popsána historie vyhledávačů a způsob, kterým vyhledávače analyzují a ohodnocují webové stránky, dále se zabýváme vyhledávacími strategiemi uživatelů a způsobem, kterým čtou výsledky. V části o SEO jsou ukázány její výhody, přínosy, stručná historie, způsob tvorby SEO strategie a dále se text podrobně zabývá technikami a nástroji, které pro optimalizaci můžeme použít. V praktické části sestavujeme plán marketingové strategie pro italskou restauraci, pro kterou byl navržen a implementován vlastní web, na kterém byly použity vybrané techniky uvedené v teoretické části. Implementace marketingové strategie je vyhodnocena na datech získaných v období od spuštění webu (1. 8. 2016) do 31. 11. 2016. Majitel restaurace poskytl data o tržbách restaurace, díky kterým bylo možné také vyhodnotit celkový přínos implementované marketingové strategie.
Posouzení interní metodiky testování na konkrétním projektu a návrh vylepšení
Hofrichterová, Kateřina ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Kodym, Oldřich (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na testování bankovního software. V první částí je obsažen úvod do problematiky, představen projekt včetně jeho cílů, charakteru aplikací, mojí role v něm. Dále je popsána metoda Case study používaná v průběhu práce. Firma je řešitelem projektu pro klienta. Prvním cílem je popsat firemní testovací metodiku, podle níž se v projektu postupovalo v průběhu, komparovat ji s dalšími metodikami s ohledem na jejich robusnost, míru organizace práce a tuzemské alokace. Druhým cílem práce je určení úzkých míst včetně stanovení zlepšení. Každý projekt je unikátní, proto je vždy vhodná jiná míra organizace. Způsob řízení tohoto projektu je agilní. Očekává se proto rámcové předvídání komplikací a následné řešení dalších oblastí až nastanou. Práce definuje příčinu úzkých míst jako je interní faktor (lidská práce), externí faktor (legislativní změny). Zmapován byl nejen současný stav, ale taktéž byla nastíněna příčina problému. Třetím a z pohledu přidané hodnoty nejdůležitějším cílem práce je verifikace návrhu řešení s odborníky. V práci jsem popsala způsoby řešení vzniklých problémů. Prodiskutovala jsem je jak s zaměstnanci na řešitelské straně, tak s lidmi z klientské firmy. Odborníci ze strany klienta znají dobře zvyklosti ve firmě a dokáží posoudit vhodnost vzhledem k charakteru společnosti. Spolupracovníci dodavatelské strany naopak mají bohaté zkušenosti z obdobných projektů. Jejich názor na problematiku může přinést efektivní, používaná doporučení. Největším přínosem je nejen jejich schválení, ale i následná realizace v průběhu konání celého projektu.
Vývoj aplikace pokladního systému s podporou EET pro maloobchod
Nguyen Manh, Tho ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Bruckner, Tomáš (oponent)
Cílem této bakalářské práce je návrh a vývoj aplikačního softwaru pro pokladní systém. Hlavním kritériem vyvíjeného systému je podpora elektronické evidence tržeb, jež splňuje podmínky stanovené zákonem č. 112/2016 Sb., o evidenci tržeb. V rámci této práce je pokladní systém určen k podpoře prodejních procesů maloobchodu. Teoretická část je zaměřená na popis pokladního systému a jeho komponentů. K vyřešení problematiky elektronické evidence tržeb se provedl rozbor legislativy a analyzoval trh s pokladními systémy. Práce dále představuje analýzu procesů a požadavků, návrh řešení systému a implementace aplikace založené na jazyce Java. K otestování funkčnosti vytvořené aplikace se použil případový test. Závěrečná kapitola shrnuje obsah práce a nastiňuje možnosti budoucího vývoje. Výsledkem práce je funkční pokladní aplikace, která bude dostupná ke stažení pod open-source licencí. Tato práce by mohla dále sloužit jako podnikatelská příručka k porozumění problematiky pokladního systému a elektronické evidence tržeb.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 218 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.