Název:
Marketing in current financial crisis
Překlad názvu:
Marketing v současné finanční krizi
Autoři:
Mariánek, Lukáš ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Cook, Gina (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng][cze] The paper is describing the effects of recessions and current financial crisis on companies and their marketing. The topic covers the history of marketing throughout the world biggest recessions and describes the current marketing efforts of Czech companies under the current financial crisis. A strategical analysis with the impacts of crisis on long-term strategy planning is provided at the end of the paper.Práce se zabývá důsledky současné finanční krize a recesí všeobecně na podniky a jejich marketing. Obsah práce odkrývá historii marketingu v největších světových recesích a popisuje také současnou finanční krizi a marketingové počiny českých firem. Na závěr se práce zabývá dopady finanční krize na strategické plány firem.
Klíčová slova:
Finanční krize; Marketing v recesi; Strategická analýza; Financial crisis; Marketing in recession; Strategical analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/13736