Název:
Jak ovlivnit spotřebitele na trhu IT a telekomunikací?
Autoři:
Němečková, Klára ; Kohoutová, Olga (vedoucí práce) ; Marksová, Jana (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2006
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Práce ukazující stav trhu telekomunikací a informačních technologií v ČR, operátory, jejich služby. Hodnotí operátory z pohledu spotřebitele a ukazují co spotřebitel chce a nechce na konkrétním trhu.
Klíčová slova:
IT; poskytovatelé telekomunikačních služeb; spotřebitel; trh telekomunikací
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/765