Název:
Reklama na Internetu a spamy
Překlad názvu:
Internet Advertisement and spams
Autoři:
Mňahončáková, Jana ; Bursíková, Marcela (vedoucí práce) ; Luňáčková, Lucie (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2006
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Práce se zabývá reklamou na Internetu a spamy. Teoretická část rozebírá jednotlivé formy reklam na Internetu, popisuje problém spammingu a snaží se poradit, jak proti němu bojovat. Praktická část je věnována vyhodnocení dotazníku, jehož cílem bylo zjistit, jaké zkušenosti, názory, postoje a informace mají běžní uživatelé Internetu.
Klíčová slova:
Internet; Reklama; Reklama na Internetu; Spam; Spamy; Uživatelé Internetu
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/103