Název: Adaptace marketingové strategie The Callan School v České republice
Překlad názvu: Adaptation of Marketing Strategy of the Callan School in the Czech Republic.
Autoři: Zhuravlova, Milena ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Luzanová, Marianna (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Jazykové kurzy; Marketingová strategie; Mentalita obyvatel; The Callan School; Language courses; Marketing strategies; The Callan School; The mentality of people

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/29601

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-81923


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-02-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet