Název: Analýza cieľových skupín a komunikácie značky Mercedes-Benz na trhu osobných vozidiel v ČR
Překlad názvu: Analysis of target groups and brand communications of Mercedes-Benz on the passenger car market in the Czech Republic
Autoři: Dudinská, Daniela ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Burianová, Lenka (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: cílová skupina; marketingová komunikace; nákupní chování; značka; brand; consumer behaviour; marketing communications; target group

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/29408

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-81626


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-01-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet