Název: Hudba v komerčním prostředí, její působení na psychiku a nákupní chování člověka
Překlad názvu: Music in commercial environment, its influence on psyche and shopping behaviour of human
Autoři: Mrkvová, Tereza ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: hudba; marketing; nákupní chování; vliv na člověka; influence on human; marketing; music; shopping behaviour

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/11892

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-7879


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet