Název:
Obchodní a kulturní specifika Indie
Autoři:
Schánová, Petra ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Korandová, Jiřina (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce si klade za cíl přiblížit indické hospodářství v celém komplexu vlivů, které jej formují. V první části je nastíněno zeměpisné, historické a kulturní pozadí, důležité pro formování dnešní podoby indické ekonomiky. Druhá část se snaží přiblížit fakt, že bez znalosti kulturních odlišností nemusí být ekonomická spolupráce vždy úspěšná. Navazující kapitola zasazuje Indii do prostředí mezinárodních obchodních vztahů a zmiňuje mj. spolupráci s Českou republikou. Na závěr se podíváme na Indii z pohledu celosvětového hospodářství jako na zemi s velkými ekonomickými ambicemi.The thesis on India tries to show the country and its economics in the links with geographical, cultural and historical background. The work consists of four parts. The first part provides the basic facts about the country from various angles. Second part enables us to reveal some social habits necessary for respectful and successful negotiating with Indian partners. The third chapter describes India as a fast developing country which even reached the position of an investor in many countries including the Czech Republic. The final part sets India in the framework of world's economics and shows it as a country with a rapidly increasing rate of growth.
Klíčová slova:
ekonomické ambice; mezinárodní obchodní vztahy; zeměpisné, sociální a kulturní prostředí; geographical, cultural and historical background; investor; negotiating; rate of growth
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25343