Název:
Propagační strategie prodeje nábytku MEF
Autoři:
Patera, Martin ; Puchýř, Milan (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Propagace, šitá na míru konkrétní firmě, vychází zcela z marketingových cílů firmy a z marketingového mixu. Cílem propagace ( a to cílem jediným ) je komunikační cíl, jehož podstatou je předání určité informace zákazníkovi, rozšíření jeho znalosti, zvýšení známosti značky, vytvoření vhodné asociace atd. Komerční komunikace ( propagace ) je užším pohledem na marketingové komunikace. Zahrnují aktivity tzv. nad-linkové ( ATL = above the line ), označované také za klasickou reklamu a tzv. pod-linkové ( BTL = below the line ). Aktivity ATL zahrnují televizi, rádio ( rozhlas ), tisk a tzv. outdoor media, neboli bilboardy. Aktivity BTL zahrnují exhibitions, marchandising, direct marketing, event marketing, sampling, sales support, kuponing a in store. V úrovni ?na lince? se uvádí public relations a internet. Podrobněji o vybraných aktivitách viz. níže.
Klíčová slova:
marketing; propagace
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/1622