Název:
Analýza vybrané družstevní organizace z pohledu marketingového prostředí a komunikačního mixu
Překlad názvu:
Analysis of selected Cooperatives from the point-of-view of Marketing Environment and Communication Mix
Autoři:
Zelená, Veronika ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Nohejlová, Veronika (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá analýzou marketingového prostředí a marketingové komunikace ve výrobním družstvu Jas v.d. V této práci jednak navrhnu opatření, která by byla vhodná zavést u zjištěných nedostatků a také se zaměřím na možnosti využití internetové komunikace ve společnosti.This thesis analyzes the marketing environment and marketing communication in the cooperative society Jas v.d. In this work, both propose measures that would be appropriate to implement the identified deficiencies, and also focus on the possibilities of internet communication in society.
Klíčová slova:
komunikační mix; marketing; marketingová komunikace; internet communication; marketing; marketing communication
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/26963