Název:
Tvorba strategie společnosti Mary Kay (Czech Republic) s.r.o.
Překlad názvu:
Strategy Generation of Mary Kay (Czech republic) s.r.o.
Autoři:
Vehovská, Martina ; Sedláčková, Helena (vedoucí práce) ; Bučová, Eva (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Ve své diplomové práci se zabývám celkovým procesem tvorby strategie a její důležitostí pro podnik. V teoretické části jsem se snažila zdůraznit hlavní smysl jednotlivých analýz a uvést jejich silné a slabé stránky. V praktické části jsem pak zpracovala a zhodnotila proces tvorby strategie společnosti Mary Kay. Nepokoušela jsem se však o vytvoření nové koncepce strategie, ale snažila jsem se zjistit, proč právě tato strategie, která se již tolik let nemění, stojí za nebývalým úspěchem společnosti.My thesis is about strategy generation and its importance for the company. In the theoretical part, I tried to emphasize the main purpose of the analysis and indicate their strengths and weaknesses. In the practical part, I worked out and evaluated the process of generation Mary Kay strategy. I was not trying to generate a new concept of the strategy, but I tried to figure out why this strategy, which has been unchanged for many years, is so successful.
Klíčová slova:
Mary Kay; Strategická analýza; Tvorba strategie; Mary Kay; Strategic Analysis; Strategy Generation
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24868