Název:
Uvedení produktu Nanotek na český trh
Překlad názvu:
Launch of Nanotek in the Czech Republic
Autoři:
Valterová, Lenka ; Ryšavá, Monika (vedoucí práce) ; Michlíček, Štěpán (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce popisuje marketingový plán uvedení prémiového tabákového produktu. Charakterizuje regulaci reklamy tabákových výrobků, vymezuje specifika českého trhu tabákových výrobků (konkurence, cenové segmenty apod.), pomocí segmentace rozvíjí profily spotřebitelů a následně i brand portfolio společnosti. Práce se dále zaměřuje na strategii značky, její vizi, vlastnictví a brand positioning. Praktická část představuje hlavní elementy konkrétního marketingového plánu dané aktiviy: SWOT analýzu, marketingové cíle a strategii, akční plán a celkové závěrečné vyhodnocení kampaně s návrhy na zlepšení.The thesis focuses on marketing launch of the premium tobacco product. Defining tobacco product marketing regulation, it also specifies Czech tobacco market (incl. competition, price segments, etc.) together with consumer profiles as well as company brand portfolio. Brand strategy, its vision, authorship and brand positioning are included as well. The practical part is dedidacted to each of marketing plan essential elements: SWOT analysis, marketing objectives and strategy, action plan and overall evaluation including recommendation for future activities.
Klíčová slova:
Brand management; Brand positioning; Marketingový plán; Prémiová značka; Regulace reklamy tabákových výrobků; Segmentace; Tabákový výrobek; Brand management; Brand positioning; Marketing plan; Premium brand; Segmentation; Tobacco product; Tobacco product marketing restriction
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/23728