Název:
CRM a jeho využití v marketingovém pojetí firmy Vodafone Czech Republic a.s.
Překlad názvu:
CRM and its use in marketing concepts of the company Vodafone Czech Republic plc.
Autoři:
Urbančík, Marcel ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Bučko, Ján (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá systémem CRM v marketingovém pojetí nadnárodní firmy Vodafone Czech Republic a.s. Cílem práce bylo zhodnotit systém fungování a uplatňování prodejních strategií ve vztahu k zákazníkovi. Základní hypotézou celého projektu byla otázka, zda je firma řízena svým zákazníkem, popř. zda je firma ve vleku svého zákazníka. Práce hodnotí teoretické přístupy marketingových strategií a dále se zaměřuje na praktické uplatnění strategie české pobočky firmy Vodafone ve vztahu k zákazníkovi. Práce obsahuje aktivní přístupy ze strany firmy k zákazníkovi -- prodejní hovory přes prodejní mapu Customer Solution, budování vztahu se zákazníkem přes strategii Vodafone Way, rozšiřování prodejní sítě pomocí franšízingu a sjednocení nových rámců do projektu Filip.This Diploma Thesis deals with the CRM system in the marketing concept of the multinational company Vodafone Czech Republic plc. The aim was to evaluate the system operation and implementation of sales strategies with respect to the customer. The basic hypothesis of the project was the question of whether the firm is managed by its customer, or whether the firm is in tow of its client. This work assesses theoretical approaches and marketing strategies focusing on the practical application of the strategy in the czech branch of the Vodafone plc. in relation to customers. This thesis has a proactive approach by the company to the customer - sales calls over the Customer Solution sales map, building relationships with customers through the strategy Vodafone Way, expanding the sales network through franchising and unification of new frameworks into project Filip.
Klíčová slova:
budování vztahu; CRM; franšízing; prodejní mapa; strategie vztahu se zákazníkem; řízení zákazníka; Building relationships; CRM; Customer management; Customer relationship strategy; Franchising; Sales map
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24900