Název: CRM a jeho využití v marketingovém pojetí firmy Vodafone Czech Republic a.s.
Překlad názvu: CRM and its use in marketing concepts of the company Vodafone Czech Republic plc.
Autoři: Urbančík, Marcel ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Bučko, Ján (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: budování vztahu; CRM; franšízing; prodejní mapa; strategie vztahu se zákazníkem; řízení zákazníka; Building relationships; CRM; Customer management; Customer relationship strategy; Franchising; Sales map

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24900

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-76186


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet