Název: Psychologické aspekty v teorii reklamy
Překlad názvu: Psychological aspects of the theory of advertisement
Autoři: Bahník, Štěpán ; Sirůček, Pavel (vedoucí práce) ; Džbánková, Zuzana (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: behaviorální ekonomie; neuroekonomie; postoje; reklama; užitek; advertisement; attitudes; behavioral economics; neuroeconomics; utility

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24974

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-75968


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet