Název:
Analýza maloobchodní sítě v Klatovech
Překlad názvu:
Analysis of the retail network in Klatovy
Autoři:
Ježková, Veronika ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této diplomové práce je analyzovat maloobchodní síť se zaměřením na prodej potravin v městě Klatovy a zjistit, zda není počet prodejních jednotek nadbytečný. Posoudit počet stávajících prodejen vzhledem k počtu obyvatel a vzhledem k adekvátní ploše, která by byla pro Klatovy optimální. První část je zaměřena na jednotlivé pojmy a popisuje metody územní analýzy. V druhé části je nejdříve seznámení s Klatovy, jejich zajímavostmi a historií. Dále je charakteristika jednotlivých prodejen (maloobchodních jednotek zaměřených na prodej potravin) územní analýza Klatov a nakonec vyhodnocení dotazníkového šetření o nákupních zvyklostech a spokojenosti obyvatel Klatov s obchodní vybaveností.The goal of this graduation thesis is to analyze the retail network related to food products in the city Klatovy and to evaluate whether the number of the retail units is appropriate for this area. Assess whether the number of retail units corresponds to the number of the population and the optimal area for Klatovy. The first part is focused on the different concepts and describes methods regional analysis. In the second part there is described the history and sights of the city Klatovy. After that follows characteristic of individual stores (retail units focused on the sale of food products), regional analysis of Klatovy and finally the evaluation questionnaire on the citizen buying habits and satisfaction with shopping in Klatovy.
Klíčová slova:
Klatovy; maloobchod; maloobchodní jednotka; územní analýza; Klatovy; regional analysis; retail; retail units
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25541