Název: Selected Aspects of Cultural Differences and their Influence on the International Marketing Mix
Překlad názvu: Selected Aspects of Cultural Differences and their Influence on the International Marketing Mix
Autoři: Svendsen, Anne Sakseide ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Cook, Gina (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: Häagen-Dazs; kultura; kulturní faktory; marketing; Čína; China; Cultural factors; Culture; Häagen-Dazs; Marketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/26169

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-74650


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet