Název: Marketingová strategie firmy Renault ČR v oblasti náhradních dílů
Překlad názvu: Marketing strategy of Renault Česká republika a.s. in the department of spare parts
Autoři: Kuča, Petr ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Vágner, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketing; renault; strategie; marketing; renault; strategy

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24425

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-74536


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet