Název:
Prodejní strategie ISIC/ITIC firmy GTS Alive
Překlad názvu:
The sales strategy of ISIC/ITIC by company GTS Alive
Autoři:
Böhm, Tomáš ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce zkoumá prodejní a marketingovou strategii firmy GTS Alive, která má jako jediná právo vydávat průkazy ISIC, ITIC a IYTC na území České republiky. Autor v ní analyzuje současnou strategii firmy a situaci na trhu se studentskými průkazy a v závěru navrhuje úpravu strategie na příští dva roky.This thesis is analyzing sales and marketing strategy by company GTS Alive that is the only company that can issue ISIC, ITIC and IYTC identification cards in the Czech Republic. The author is analyzing current strategy and situation in the student's cards market. In the conclusion, he is proposing new modified strategy for the company.
Klíčová slova:
ISIC; ITIC; Prodejní strategie firmy; ISIC; ITIC; Sales strategy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25427