Název:
Strategie společnosti Karosa a.s. při vstupu na zahraniční trhy
Autoři:
Adámková, Tereza ; Sztogrynová, Miroslava (vedoucí práce) ; Lavička, Vladimír (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2006
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Tato práce zpracovává strategii českého výrobce autobusů, společnosti Karosa a.s., na zahraničních trzích a posuzuje vliv zahraničního majitele na zahraniční obchod firmy. Stěžejní částí práce je rozbor mezinárodního marketingového mixu společnosti Karosa, analýza zahraničního obchodu a závěrečná SWOT analýza.
Klíčová slova:
autobusový trh; Karosa a.s.; mezinárodní marketing; Zahraniční obchod
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/932