Název: Budovanie značky Ráááádio Impuls na českom trhu
Překlad názvu: Brand building of Ráááádio Impuls on the Czech market
Autoři: Matuščáková, Lenka ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kubák, Matúš (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: budování značky; marketingová komunikace; Rádio Impuls; brand building; marketing communication; Radio Impuls

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25244

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-73303


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet