Název:
Nation branding České republiky - (ne)úspěšné budování její značky
Překlad názvu:
Nation branding of Czech Republic - (un)successful development of its brand
Autoři:
Matoušková, Zdenka ; Druláková, Radka (vedoucí práce) ; Peterková, Jana (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Nation branding je poměrně nová disciplína. Navzdory nedávnému nárůstu zájmu o tuto oblast mezi akademiky a odborníky a stále zvyšujícímu se počtu publikací na toto téma je nation branding stále v počátečním stádiu výzkumu. Cílem práce je tuto disciplínu prozkoumat, představit a zhodnotit, především v českém kontextu. Zaměřuje se na aktéry působící v této oblasti, nástroje, které používají a zhodnocení efektivity tohoto počínání.Nation branding is a relatively new discipline. Despite the recent increase of interest in this area between academics and professionals and constantly increasing number of publications on the topic of nation branding it is still in an early stage of research. The aim is to explore the discipline, introduce it and evaluate; especially in the czech context. It focuses on the actors in this field, the tools they use and it evaluates the effectiveness of actions.
Klíčová slova:
nation branding; pověst státu; značka; a state reputation; brand; nation branding
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/26282