Název:
Porovnanie cestovných kancelárií Tip Travel a Globtour
Překlad názvu:
Comparison of travel agencies Tip Travel and Globtour
Autoři:
Kocún, Matúš ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Turnerová, Lenka (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] V tejto bakalárskej práci sa dozvie čitateľ o fungovaní dvoch slovenských cestovných kancelárií Tip Travel a Globtour. V teoretickej časti je popísane čo je to cestovná kancelária a aký rozdiel je medzi ňou a cestovnou agentúrou a je takisto vysvetlený pojem marketingový mix. V praktickej časti si rozoberieme jednotlivé cestovné kancelárie, ich produkt a jeho tvorbu, predaj, spôsob distribúcie a spôsob prezentácie produktu. Po prezentácií výsledkov vlastného dotazníka navrhnem nový typ produktu, ktorým sú okružné lodné zájazdy. Na konci praktickej časti je načrtnutý pohľad nezávislého provízneho predajcu na obe cestovné kancelárie. V závere sú zosumarizované spracované výsledky a autor vyhodnotí obe cestovné kancelárie.V této bakalářské práci se čtenář dozví o fungování dvou slovenských cestovních kanceláří Tip Travel a Globtour. V teoretické části je popsané co je to cestovní kancelář a jaký rozdíl je mezi ní a cestovní agenturou a je také vysvětlen pojem marketingový mix. V praktické části si rozebereme jednotlivé cestovní kanceláře, jejich produkt a jeho tvorbu, prodej, způsob distribuce a způsob prezentace produktu. Po prezentací výsledků vlastního dotazníku navrhnu nový typ produktu, kterým jsou okružní lodní zájezdy. Na konci praktické části je nastíněn pohled nezávislého provizního prodejce na obě cestovní kanceláře. V závěru jsou shrnuty zpracovány výsledky a autor vyhodnotí obě cestovní kanceláře.In this bachelor thesis reader will learn about two slovak travel agencies, Tip Travel and Globtour. The theoretical part describes what a travel agency is and what its function is. It also explains the concept of marketing mix. In the practical part of the bachelor thesis are real information about both travel agencies, about their product and its production, sale, distribution methods and the way of presentation of the product. After the presentation of the results of my own questionnaire, a new type of product will be suggested. At the end of practical part we will learn about an opinion of an independent affiliate on both travel agencies. At the end reader finds a summary of results of whole bachelor thesis and author will evaluate both agencies.
Klíčová slova:
cena; cestovní agentúra; cestovní kancelář; distribuce; marketingový mix; okružní lodní zájezdy; produkt; cruises; marketing mix; place; price; product; promotion; tourism; travel agency
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25667