Název:
Webová analytika v marketingovém výzkumu akademické instituce
Překlad názvu:
Web Analytics in Marketing Research of Academic Institutions
Autoři:
Jindra, Jan ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zabývá postavením webové analytiky v marketingovém výzkumu akademické instituce. V teoretické části shrnuje postavení (online) marketingu v marketingových aktivitách akademické instituce a zdůvodňuje důležitost analýzy návštěvnosti na webových stránkách akademické instituce. Rovněž předkládá základní východiska pro výběr vhodného analytického nástroje. V praktické části pak analyzuje provoz na webových stránkách Fakulty managementu za rok 2010 a navrhuje opatření vedoucí k vyšší spokojenosti návštěvníků a k naplnění konverzních cílů webu.This thesis deals with the state of the web analytics in the marketing research of an academic institution. The theoretical part summarises the state of the (online) marketing in marketing activities of the academic institution and substantiates the importance of the analysis of the attendance of academic institution's web pages. It also submits basic conclusions for choosing the suitable analytic tool. In the applicative part the thesis analyses the traffic of web pages of Faculty of Management in 2010 and suggests actions leading to the higher satisfaction of web pages visitors and fulfilment of web conversion goals.
Klíčová slova:
Google Analytics; internetový marketing; webová analytika; webové stránky; Google Analytics; internet marketing; web analytics; web pages
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/26973