Název:
Analýza kulturního prostředí vybrané země z hlediska marketingu
Překlad názvu:
Analysis of culture enviroment in chosen country from the marketing viewpoint
Autoři:
Svoboda, Jan ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Mottlová, Libuše (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2006
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Předmětem mé diplomové práce bylo shodnocení vývoje kulturní prostředí mezi nejmladší generací v Číně. Srovnání tradičních hodnot se změnami, které se odehrávají ve společnosti v současnosti a přibližují je tak podobě ve vyspělých státech. Důraz je kladen možnost oslovit mladou čínskou generaci pomocí médií, především televizního vysílání a internetu a ovlivnit tak jejich nákupní chování.
Klíčová slova:
komunikace; kultura; mládež; tradice; Čína; životní styl
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/1276