Název: Moderní metody v oblasti kvantitativního marketingového výzkumu
Překlad názvu: Modern Methods in Quantitative Marketing Research
Autoři: Tahal, Radek ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Vaníček, Tomáš (oponent) ; Cihlář, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Disertační práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: CAPI; CATI; CAWI; dotazování; kvalitativní výzkum; kvantitaivní výzkum; marketingový výzkum; metody výzkumu trhu; pozorování; typ výzkumu; výzkumná agentura; výzkumné agentury; zadavatel; CAPI; CATI; CAWI; clients; marketing research; observations; qualitative research; quantitative research; questioning; research agency; type of research

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/29124

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-72786


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Disertační práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet