Název:
Affiliate marketing a možnosti jeho využití v prostředí internetu
Překlad názvu:
Affiliate marketing and the possibilities of its use in the Internet environment
Autoři:
Horák, Luboš ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zabývá jedním z odvětví online marketingu - affiliate marketingem. Práce je rozdělena do dvou logických celků, v první části je pohovořeno o principech fungování Affiliate marketingu jako formy podpory prodeje v online prostředí. V druhé části práce je pak na případových studiích ukázáno jak affiliate marketing (ne)funguje v českém prostředí a v zahraničním prostředí. Práce si klade za cíl analyzovat toto často opomíjené, přesto zajímavé online marketingové odvětví. Poznatky vycházejí ze zkušeností autora, které jsou rozvinuty pomocí uváděných pramenů.This diploma thesis analyzes one from online marketing segment -- Affiliate. Thesis is divided to two logical parts. In first part is described philosophy and functions of affili-ate marketing like a part of sales promotion strategy online. In second part is practically described how it works on some case-studies. In case-studies are described differences between Czech and foreign online environment. Thesis wants to describe this interesting and often marginalized segment of online marketing.
Klíčová slova:
affiliate; marketing; online; Affiliate; Marketing; Online
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25848