Název: Zhodnocení komunikační kampaně kliniky GHC v rámci reality show Mladší o pár let II
Překlad názvu: Analysis of the GHC Clinic Prague´s communication campaign in the reality show “Mladší o pár let II”
Autoři: Váňová, Michaela ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Chytková, Zuzana (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: estetická medicína; Klinika GHC; Product placement; reality show Mladší o pár let II; sponzoring televizního pořadu; aesthetic medicine; Czech reality show Mladší o pár let II; GHC Clinic Prague; Product placement; sponsorship of the TV show

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/27540

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-72383


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet