Název:
Analýza marketingových aktivit a jejich vliv na děti
Překlad názvu:
Analysis of marketing activities and their impact on children
Autoři:
Kaštylová, Jana ; Ryšavá, Monika (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce se zabývá marketingem a jeho vlivu na děti se zaměřením na reklamu. Cílem je zjistit výhody a nevýhody jednotlivých forem reklamy, která z nich je nejvyužívanější při cílení na děti, jak děti reklamu vnímají a jak jsou chráněné před reklamou zákonem. V druhé části práce je s pomocí dotazníkového výzkumu analyzováno vnímání reklamy dětmi obecně a vnímání marketingu Jojo klubu společnosti Nestlé a jeho vliv na chování dětí.This work deals with marketing and its impact on children, focusing on advertising. The aim is to identify the advantages and disadvantages of different forms of advertising, which one is the most used with targeting on children, how children perceive advertising and how they are protected from advertising by the law. In the second part, there is a research and an analysis of perception of advertising by children in general and perception of marketing of Jojo club (Nestlé) and its impact on children's behavior.
Klíčová slova:
Děti; Marketingová komunikace; Reklama; Advertising; Children; Marketing communication
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/28152