Název:
Propagace kreativní kultury: pořádání klubových koncertů
Překlad názvu:
The promotion of creative culture: producing club shows
Autoři:
Šimon, Michael ; Riedlbauch, Václav (vedoucí práce) ; Hanzlík, Jan (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce s názvem "Propagace kreativní kultury: pořádání klubových koncertů" se zabývá marketingem a nástroji marketingové komunikace. Cílem bakalářské práce je představit jednotlivé marketingové nástroje a jejich použití k úspěšné propagaci kreativní kultury a potvrdit či vyvrátit vyřčené pracovní hypotézy, týkající se marketingových nástrojů. Úvodní teoretická část se věnuje vymezení souvisejících pojmů a popisu jednotlivých k tématu náležejících marketingových nástrojů. Navazující část praktická čerpá z poznatků vlastní praxe autora a definic z předchozích kapitol a uplatňuje je při popisu marketingové kampaně konkrétního uskutečněného klubového koncertu. Na příkladu tohoto koncertu je prakticky dovozeno, které z marketingových nástrojů byly použity a z jakých důvodů. Práce dokazuje, že public relations jsou nejefektivnějším nástrojem marketingové komunikace, a dále dokazuje, že kreativní kulturu lze efektivně propagovat bez použití černého výlepu.This bachelor thesis, entitled "The promotion of creative culture: producing club shows", deals with the issue of marketing and marketing communication. The goal of this thesis is to present individual marketing tools and their usability for a successful promotion of creative culture, and to confirm or dispute hypothesis about marketing tools. The introductory, theoretical part of the thesis is devoted to a definition of related terms and a description of belonging marketing tools. The following, practical part demonstrates using the described theoretical tools in promoting a club show that happened in the past. It shows which marketing tools were used and for what reason. The thesis proves that public relations is the most effective marketing tool and proves that an effective promoting of creative culture can be achieved without using illegal fly-posting.
Klíčová slova:
Klubový koncert; Kreativní kultura; Marketingová komunikace; Propagace; Reklama; Advertisement; Club show; Creative culture; Marketing communication; Promotion
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/28147