Název:
Analýza a strategie firmy Farela na českém a zahraničním trhu
Překlad názvu:
Analysis and strategy of the comapany Farela on the czech and foreign markets
Autoři:
Učňová, Petra ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Pospíšil, Pavel (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce je rozdělena do čtyř hlavních částí. První část je věnována analýze makrookolí podniku, kde jsou popsány ekonomické faktory, politické faktory a technologické faktory dopravního trhu. Další částí je analýza podniku, která zahrnuje finanční analýzu, personální analýzu, analýzu mikrookolí podniku a také analýzu SWOT. Další částí práce je samotná strategie firmy, součástí je marketingová strategie, tržní segmentace a řízení lidských zdrojů. Poslední část práce je věnována výhledu do budoucnosti, součástí této části je návrh reorganizačního plánu.The thesis is divided into four main parts. The first part starts with the business`s macro environment analysis, which describes the economic factors, political factors, technological factors of the transport market. Further, an analysis company, which includes financial analysis, staffing analysis, analysis of business microenvironment and SWOT analysis. Another section is the strategy of the company, including marketing strategy, market segmentation and human resource management. The last part is about the vision for the future, this part is a draft plan of the reorganization.
Klíčová slova:
doprava; marketing; zákazník; customer; marketing; transport
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/28584