Název:
Analýza marketingovej stratégie vybranej neziskovej organizácue
Překlad názvu:
Analysis of marketing strategy of nonprofit organisation
Autoři:
Papcunová, Ivana ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Čopíková, Jana (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Táto diplomová práca sa venuje analýze marketingovej stratégie slovenskej neziskovej organizácie Úsmev ako dar a jej konkrétneho projektu Najmilší koncert roka. Táto organizácia sa venuje pomoci a starostlivosti o deti z detských domovov a náhradných rodín. Teoretická časť obsahuje definíciu a priblíženie neziskových organizácii, spôsoby ich financovania a ich špecifický marketing. Praktická časť sa zaoberá popisom neziskovej organizácie Úsmev ako dar a jej konkrétneho projektu Najmilší koncert roka, rozboru marketingového mixu organizácie a jej komunikačných aktivít a analýze a zhodnotenia vnímania mediálnej kampane na základe výsledkov z prieskumu verejnej mienky.Tato diplomová práce se věnuje analýze marketingové strategie slovenské neziskové organizace Úsmev ako dar a jejího konkrétního projektu Najmilší koncert roka. Tato organizace se věnuje pomoci a péči o děti z dětských domovů a náhradních rodin. Teoretická část obsahuje definici a přiblížení neziskových organizací, způsoby financovaní těchto organizací a jejich specifickým marketingem. Praktická část se zabývá popisem neziskové organizace Úsmev ako dar a konkrétním projektem Najmilší koncert roka, rozborem marketingového mixu organizace a jejích komunikačních aktivit a analýze a zhodnocení vnímání mediální kampaně na základě výsledků z průzkumu veřejného mínění.This diploma thesis deals with analysis of marketing strategy of Slovak nonprofit and nongovernmental organisation Úsmev ako dar and its project Najmilší koncert roka. This organisation concerns with help and care about children from foster homes. The theoretical part describes nonprofit organisations, its funding and its specific marketing. The practical part begins with description of organisation Úsmev ako dar and its project Najmilší koncert roka, and continues with analysis of its marketing mix and communication strategy, and also the analysis of the marketing strategy for project Najmilší koncert roka, where the results are compared with results from survey.
Klíčová slova:
marketing; neziskové organizace; propagace; marketing; nonprofit organisations; promotion
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/28576