Název: What's in a Name? Effect of Alphabetical Ordering on Students' Achievement: Example from Czech Elementary and Lower Secondary Schools
Překlad názvu: Jsou studenti s příjmením blíže začátku abecedy úspěšnější ve škole? Příklad z českých základných škol
Autoři: Regéczy, Martin ; Bolcha, Peter (vedoucí práce) ; Bartoň, Petr (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: abecedni řazení; abecední efekt; základní školy; alphabetical bias; alphabetical ordering; elementary schools

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/28937

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-71802


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet