Hlavní stránka > Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce > Analýza časové náročnosti studia učitelství informatiky na Pedagogické fakultě Jihočeské univerzity: Porovnání skutečného a očekávaného časového vkladu dle kreditového ohodnocení
Název:
Analýza časové náročnosti studia učitelství informatiky na Pedagogické fakultě Jihočeské univerzity: Porovnání skutečného a očekávaného časového vkladu dle kreditového ohodnocení
Překlad názvu:
Analysis of the Time Demands of Studying Computer Science Education at the Faculty of Education, University of South Bohemia: A Comparison of Actual and Expected Time Investment According to Credit Evaluation
Autoři:
LOMSKÝ, Filip Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2025
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce je zaměřena na analýzu časové náročnosti studia učitelství informatiky na Pedagogické fakultě Jihočeské univerzity. V práci je obsažen kvantitativní výzkum pomocí dotazníku studentům, kteří mají za sebou alespoň 2 celé roky studia učitelství informatiky. Cílem dotazníků bude zjistit, jaká byla reálná časová náročnost jednotlivých studovaných předmětů. Tyto výsledky budou porovnány s očekávanou časovou náročností, danou kreditovou dotací jednotlivých předmětů. Cílem práce je zjistit, zda kreditové ohodnocení u jednotlivých předmětů odpovídá reálnému času strávenému u daného předmět. Výsledky budou sloužit jako východisko pro další diskuzi o časové náročnosti studia učitelství informatiky. Výsledky budou sloužit jako východisko pro další diskuzi o časové náročnosti studia učitelství informatiky.The bachelor's thesis focuses on analysing the time demands of studying computer science education at the Faculty of Education, University of South Bohemia. It includes quantitative research using a questionnaire for students who have completed at least 2 full years of computer science education. The aim of the questionnaires is to determine the actual time demands of individual subjects studied. These results will be compared with the expected time demands given by the credit allocation of each subject. The goal of the thesis is to find out whether the credit evaluation of individual subjects corresponds to the actual time spent on the subject. The results will serve as a basis for further discussion on the time intensity of studying computer science education.
Klíčová slova:
dotazníkové šetření; kreditový systém; přínosnost předmětů; studijní zátěž; učitelství informatiky; Časová náročnost studia; computer science education; credit system; questionnaire survey; study workload; subject usefulness; Time demands of study Citace: LOMSKÝ, Filip. Analýza časové náročnosti studia učitelství informatiky na Pedagogické fakultě Jihočeské univerzity: Porovnání skutečného a očekávaného časového vkladu dle kreditového ohodnocení. České Budějovice, 2025. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/75797