Název:
Internetová reklama z pohledu práva a marketingu
Autoři:
Skyvová, Barbora Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Skyvová, B. Internetová reklama z pohledu práva a marketingu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015. Cílem této bakalářské práce je vytvoření doporučující metodiky pro zhotovitele internetové reklamy z pohledu práva a marketingu. Proto práce přináší přehled právní úpravy reklamy v České republice a vymezení reklamních pojmů i druhů reklamy. Dále jsou obecné poznatky aplikovány na reklamu na internetu a je rozebráno financování internetové reklamy. Metodika se zaměřuje na několik oblastí, v nichž dochází k rozporu s právem a pomocí praktických příkladů je prezentováno porušení právních norem. Marketingová doporučení zahrnují nástroje pro marketing ve vyhledávačích a další.Skyvová, B. Online advertising from the law and marketing perspective. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2015. The goal of this bachelor thesis is to design advising method for the creators of online advertising from the law and marketing perspective. The thesis therefore provides an overview of legal demands concerning advertising process in The Czech Republic and defines terms as well as sorts of advertisement. Furthermore the general knowledge is applied to Internet publicity and financing of the Internet promotion is discussed. The method is aimed at several fields to take in account fulfilment of law discrepancy. Non-compliance with the legislation is demonstrated using practical exemplifications. Marketing recommendations include tools for marketing process within the Internet environment.
Klíčová slova:
internet; internetová reklama; marketing; právo; regulace reklamy; reklama