Název: Budování značky v mezinárodní organizaci AIESEC
Překlad názvu: Brand Building in AIESEC International Organization
Autoři: Vondráčková, Petra ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Mydlo, Jaroslav (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Tato bakalářská práce popisuje přístupy vedoucí k budování značky. Teoretická část je věnována způsobům budování identity značky. Praktická část je zaměřena na budování značky v organizaci AIESEC. Jedná se především o analýzu aktivit, které vedly k budování značky organizace a dále o nastínění kroku, které by měly být uskutečněny k posílení značky.

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/6292

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-6321


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet